Volkswagen Multivan T7 začína dostávať reálne proporcie. Podarilo sa ho zachytiť počas testov
Novinka použije upravený podvozok Golfu 8. generácie.
Vydané Text: David Hecl
Potešením budú pomerne krátke previsy karosérie. Podobné riešenie už použil aj najnovší Caddy. Karoséria nového Multivanu má v zadnej časti ostré zrezanie, čím vytára „krabicový“ priestor. Presne to je prvok, ktorý zákazníci od auta tohto typu očakávajú. Celkovo v zadných partiách nie je vidno viacero zmien. Je to spôsobené silnou vrstvou kamufláže. Zaujímavý by mohol byť pohľad na techniku, ktorú bude nový Multivan využívať.
Pred istým časom sa na verejnosť dostali informácie, že novinka použije upravený podvozok Golfu 8. generácie. Podobné riešenie už dnes ponúka aj Caddy. Tým pádom by malo ísť o platformu MQB Evo, ktorá bude upravená na potreby dodávky. Motoristicky by sme sa mali dočkať benzínového základu v podobe 1,5 TSI s výkonom 96 kW, pričom vrcholom by mohol byť plug-in hybrid s výkonom až 180 kW. Samozrejme sa nezabudne ani na diesel, ktorý je v tejto kategórii žiadanejším. Ten by mal mať široké zastúpenie. Pôjde primárne o moderné naftové motory 2,0 TDI s výkonom od 85 kW. S kompletnou elektrifikáciou sa v prípade Multivanu T7 nepočíta. Jeho elektrickou alternatívou by mala byť dodávka odvodená práve od konceptu ID.Buzz, ktorá by sa sériovej podoby mohla dočkať už v roku 2022.
David Hecl
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.
Predstavujeme nový Qashqai
Nissan Qashqai sme si zamilovali všetci. Prémiové SUV je teraz za bezkonkurečnú cenu
Inzercia