TEST: Ako funguje litrový trojvalec v Honde Civic? Jazdí fantasticky!
Pokým sa stanete špičkovým atlétom, musíte si prejsť fázu zanieteného športovca. Presne v tejto fáze sa nachádza Honda Civic Sport Line predtým, ako sa z nej stane Type R. Zisťovali sme, koľko chýba na dosiahnutie hranice dokonalosti.
Vydané Text: Peter Orosz
Sedíte v Honde. Sport Line. To znamená červené prešívanie na volante a zaujímavé farebné aplikácie na sedadlách. **V nich sedíte hlboko a nízko nad vozovkou, takže oproti všetkým SUV máte s autom aj cestou oveľa lepší kontakt a všetko prežívate intenzívnejšie.**
Zvlášť, keď zapnete športový režim tlmičov. To definitívne pochopíte, že nie je všetko o počte valcov a koní v motore, ale svoje zohráva aj podvozok. Civic vám naplno ukáže, čo to znamená dobre spravená viacprvková zadná náprava. **Máloktoré auto prechádzalo referenčné nerovnosti tak suverénne a zo zákrut vychádzalo tak razantne ako práve Civic.** V tomto aute je naozaj radosť vyraziť na zakrútené cesty a užívať si všetky sily, ktoré v nich pôsobia.
Potom autu odpustíte aj komplikovaný informačný a zábavný systém, v ktorom sa budete dlhšie orientovať. Ale ak budete mať vozidlo ako vlastné a nie iba na týždeň, tak sa v ňom naučíte žiť a navzájom si padnete do oka. **Napríklad aj pre veľmi dobre fungujúce asistenčné systémy Honda Sensing a LED svetlomety, ktoré robia všetko pre to, aby ste vy videli čo najviac** a vodiči v autách oproti vám netrpeli. Takže bude to láska? Honda Civic má na to mnohé predpoklady vrátane lákavej akciovej ceny a bohatej výbavy.
[CAR id=17074]
Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!
Inzercia