Test Honda CR-V s benzínovým motorom: Favorit segmentu
Druhé najpredávanejšie SUV sveta nás oslovilo skvelými priestorovými pomermi v interiéri a dojmom vysokej bezpečnosti.
Vydané Text: Erik Stríž
Dizajn je vec názoru, podľa nás je Honda CR-V úchvatné vozidlo
1,5-litrový VTEC TURBO vyvinie maximálny krútiaci moment 243 Nm, SUV rozbehnú na 200 km/h
Moderný interiér s prvkami klasiky na prvý pohľad neohromí, ale je bohatý na odkladacie priestory a pôsobí kvalitne
Digitálny kokpit v podaní Hondy znamená obdĺžnikový displej s postrannými analógovými ukazovateľmi
Skutočné SUV spoznáte aj podľa toho, že sa vzadu pohodlne posadia traja dospelí ľudia
V druhom rade je miesta dosť, no tretí rad očividne nie je stavaný pre dospelé osoby
Batožinový priestor so 472 litrami je praktický, ale s vyklopeným zadným radom ostáva iba minimum miesta
Honda CR-V vyzerá ako nasekaná japonskou katanou, čo sa niekomu páči a iní ju za to nenávidia. Nech je váš názor na vzhľad akýkoľvek, mali by ste sa viac sústrediť na pozitívne vlastnosti a hodnotný vnútorný priestor vozidla. Potom sa vám aj cena verzie Lifestyle od 35 090 eur začne javiť ako primeraná.
[CAR id=17063]
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Inzercia