Výber z aktuálneho čísla: Jazda na Hyundai i30N

Vraziť medzi etablovanú konkurenciu s tým, že predtým ste takýto silný hatchback nemali, chce nielen odvahu, ale aj know-how. Hyundai i30N má obe zložky!
Vydané  Text: 

Pýtam sa riaditeľa divízie N Alberta Biermanna na detaily nového modelu i30N. Spomína testovanie, vývoj a, samozrejme, aj Nürburgring. Logicky sa opýtam na dosiahnutý čas. Odpoveď ma prekvapila. Čas nie je zaujímavý, to, na čo sme sa sústredili, je ovládateľnosť. Vývojári sa mohli spoľahnúť na tuhú karosériu, hoci výstuha v batožinovom priestore nechýba a zosilnená je aj podlaha karosérie. Brzdy aj prevodovku preverili na pretekoch. Ladilo sa všetko, bod zopnutia spojky aj presnosť radenia stupňov. A ak si hovoríte, že toľko roboty si dajú azda iba Nemci, máte pravdu. Biermann pracoval predtým v divízii BMW M.

Najsilnejší HYUNDAI I30N môže mať až 275 KONÍ!

Celý článok aj s fotografiami si môžete prečítať v najnovšom vydaní magazínu auto motor a špot 11/2017, ktorý je už v predaji!








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.