Testy
Každý týždeň testujeme niekoľko vozidiel, aby sme vám pravidelne prinášali testy tých najhorúcejších noviniek, ale aj celkom bežných modelov, ktoré môžete kupovať aj ako jazdenky.
Sedany majú svoje čaro a ešte stále im nezvoní umieračik. Citroën má vo svojej ponuke iba jeden a za výbornú cenu. Kde je háčik?
Suzuki Vitara nie je najvzrušujúcejším crossoverom na trhu, no patrí medzi najprístupnejšie modely s vynikajúcim pomerom cena/výkon. Takže sa vám bude páčiť viac, ako si myslíte. Testovali sme verziu 1.4 BoosterJet so šesťstupňovým automatom.
V prípade, ak túžite po športovom SUV od Škody a chcete tankovať benzín, máte iba jednu možnosť: Škoda Karoq 2,0 TSI 4 x 4 Sportline.
Na Slovensku je model ASX dlhodobo najpredávanejším modelom značky. S cieľom udržať si zákazníkov predstavila automobilka už tretiu modernizáciu, ktorá poteší všetkých fanúšikov jednoduchosti a trvácnosti.
Pripravili sme pre vás výber správ, ktoré v priebehu tohto týždňa hýbali svetom áut, dopravy a mobility ako takej. Rozhodne nášmu výberu venujte pozornosť!
Dvojlitrový atmosférický štvorvalec, pohon všetkých štyroch kolies, atraktívna cena a nepriestrelná japonská povesť. Aj také je modernizované Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC (110 kW) s novým agregátom, ktorý vyvinuli s ohľadom jednoduchosť a spoľahlivosť. Pokiaľ nechcete v budúcnosti doplácať na technické experimenty, Mitsubishi ASX by nemalo chýbať na vašom zozname!
Test Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i | Toyota RAV4 patrí medzi priekopníkov segmentu SUV. S novým hybridným pohonom s 2,5-litrovým benzínovým motorom a s pohonom všetkých kolies však dokáže splniť aj úlohy, ktoré by ste je za bežných okolností nedávali.
Značka Mercedes-Benz začala s vlastnými nárazovými skúškami automobilov 10. septembra 1959 a dnes z vlastnej iniciatívy vykonáva viac testov, než výrobcovi určujú zákony.
Má to byť priestranné, najlepšie SUV, s automatom, bude to jazdiť najmä v meste a má sa s tým ľahko parkovať. Čo by ste odpovedali na takéto zadanie? My napríklad SEAT Ateca 1.5 TSI DSG.
**Vyhladované prasatá vo veku od 70 do 80 dní posadili Číňania do detských autosedačiek, kde s nimi simulovali nárazy do steny.** Sedem zvierat bolo pri náraze usmrtených okamžite, zatiaľ čo ostatné prežili iba šesť hodín po teste. Vystrašené ošípané utrpeli pri testoch rôzne zranenia vrátane odrenín, pomliaždenín, tržných rán, vnútorného krvácania alebo zlomenín. **Takto vyzerali nedávne… Prečítať celé