Odporúčané
SERVIS
Chcete jazdiť úsporne s turbo motorom? Aká je akceptovateľná hranica šetrnosti?
Šetrná jazda môže pri moderných turbo motoroch spôsobiť problémy. Ako predísť usadzovaniu nečistôt na ventiloch?
SERVIS
Systém štart-stop: Kamarát peňaženky alebo ničiteľ motorov a štartérov?
Štart-stop systém môže šetriť palivo a emisie, no zároveň spôsobuje vodičom obavy z poškodenia motora. Oprávnene?
AKTUALITA
Toto by ste mali vedieť! Ako sa chovať po autonehode (bez stresu)
Dopravná nehoda môže byť stresujúca. Zistite, aké kroky podniknúť po nehode, ako zaistiť bezpečnosť a kedy volať políciu.
AKTUALITA
Zmení sa opäť dizajn policajných áut? Je to niečo, čo je naozaj potrebné?
Slovenské policajné autá dostanú zrejme nový dizajn. K dispozícii je tiež variant, že by po SR jazdili policajné autá v troch dizajnoch súčasne.
SERVIS
Hustenie pneumatík dusíkom: Stojí za to prejsť z obyčajného vzduchu na dusík?
Dusík v pneumatikách má hneď niekoľko výhod, ktoré sa oplatí zvážiť. V tomto článku rozoberáme, aké konkrétne prínosy prináša.
SERVIS
Zaplatili ste za odber starých pneumatík? Tu je dôvod, prečo ste nemuseli!
Ak by pneuservis vyžadoval peniaze za spätný zber, išlo by o vážne porušenie zákona. Za zber starých pneumatík ste zaplatili už pri ich kúpe v takzvanom recyklačnom poplatku.
ZAUJÍMAVOSŤ
Najlepšie elektromobily podľa ADAC-u: Tesla už nie je kráľom strednej triedy! Žezlo prebrala Škoda
ADAC pravidelne aktualizuje zoznam testovaných elektromobilov. Prinášame vám prehľad tých najlepších v jednotlivých kategóriách.
SERVIS
Tempomat včera a dnes: Ako nám šetrí čas, palivo aj nervy
Tempomat pozná každý. Ako tento nenápadný pomocník na cestách zmenil spôsob, akým šoférujeme, a pripravil cestu autonómnym vozidlám?
PORADŇA
Zákon a chodci: Poznáte rozdiel medzi priechodom a miestom na prechádzanie?
Poznáte rozdiel medzi priechodom pre chodcov a miestom na prechádzanie? V článku zistíte, kedy majú chodci a cyklisti prednosť a aké pravidlá platia na našich cestách.
PORADŇA
Jazdíte v tomto počasí na opotrebovaných pneumatikách? Brzdnú dráhu môžu predĺžiť až o 18 metrov
Zo svojich peňazí chceme dostať maximálnu hodnotu a pri pneumatikách to nie je inak. Často ich vymieňame až keď prakticky nemajú dezén. To však vôbec nie je dobrý nápad.