Je to tu! Opel Grandland GSe prichádza s tromi motormi pre 4×4 a stovku dá za 6,1 sekundy

Špecifické zavesenie kolies, selektívne tlmiče KONI FSD a pohon zadných kolies pomocou elektromotora spravili z Grandlandu športové SUV na každý deň.
Vydané  Text: 

  • Nový Opel Grandland GSe je športovo ladené SUV s pôsobivým technickým riešením pohonu.
  • Obsahuje hneď tri motory určené na pohon: benzínový a dva elektrické.
  • Vďaka tomu vie Grandland GSe jazdiť s pohonom 4×4, ale aj čisto elektricky.
  • Zaujímavosťou je najmä prepracovanie komponentov podvozka, ktoré robia z inak neutrálneho Grandlandu „najšportovejšie SUV značky“.

GSe znamená Grand Sport electric

V stopách modelov Astra GSe a Astra Sports Tourer GSe nasleduje v tesnom závese ďalší dynamický model automobilky Opel, pochádzajúci z radov jej novej podznačky elektrifikovaných vozidiel: Opel Grandland GSe. Vo vysokovýkonných vozidlách typu SUV sa tempo športových automobilov spája so všestrannosťou a štýlom. Ponúkajú dynamickú jazdu i skvelú trakciu vďaka pohonu všetkých kolies a pre vodičov sú veľmi atraktívne. V súčasnosti ich najčastejšie nájdeme v segmente prémiových vozidiel, no s príchodom modelu Opel Grandland GSe sa športové SUV čoskoro predstaví aj v obľúbenom segmente C (nižšia stredná trieda).

Špecifické zavesenie kolies

Zdroje: AUTOVINY.SK




Tento obsah je vyhradený
pre predplatiteľov časopisu auto motor a šport

Prihláste sa do svojho účtu
alebo si objednajte online predplatné hneď teraz.

Online predplatné ponúkame už od 1,98 €




Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.