Nie zamatových šesť, ani nie hromživých osem. Čím to je, že práve nepárny a netradičný počet päť valcov má také čaro? Nové Audi RS 3 o tom vie rozprávať. Práve motoru venujeme prvú časť nášho štvordielneho špeciálu.
Vo verzii N-DESIGN vyzerá lepšie ako kedykoľvek predtým a aj s malou batériou dokáže jazdiť elektricky prekvapivo dlho - vďaka účinnej rekuperácii energie.
Volkswagen T-Cross je auto, na ktoré sa môžete obrátiť s viacerými prosbami a vždy vás milo prekvapí, ako dobre ich vie zvládnuť. Vynovený interiér a motor 1.5 TSI sú skvelými bonusmi.
Ako to dopadne, keď športová CUPRA Formentor dostane pod kapotu úsporný naftový motor? Auto nie je pre každého, ale pravdepodobne táto konfigurácia bude veľmi obľúbená.
Taigo má v porovnaní s väčšinou konkurentov poriadne navrch, výrobca sa pri ňom sústredil na to dôležité a vyrobil auto, ktoré ocenia aj zástupcovia „starej školy“.
Trieda T vychádza z pracovne orientovaného modelu Citan. Konštruktéri si však dali záležať na tom, aby ju materiálmi, technikou aj komfortom posunuli čo najbližšie k osobným vozidlám. Podarilo sa?
Dacia Spring vyvoláva rozporuplné dojmy, pretože popri nízkej cene ponúka naozaj málo. Veľmi však záleží na uhle pohľadu, o čom nás Dacia prakticky presviedčala počas týždňového testu.
Prvé jazdy s Mercedesom EQE ukázali, že elektromobilita je zábavná a má obrovský potenciál. Dojazd až takmer 640 kilometrov na jedno nabitie je zase silným lákadlom aj pre ľudí, ktorí doteraz nad elektrickým autom ohŕňali nos.
Konštruktéri vraj vypočuli kritiku novinárov a zákazníkov, a vnukli novej Kii Sportage dynamickejšie jazdné vlastnosti. Je to naozaj tak? Čosi sme už naznačili v prvej časti dlhodobého testu. Teraz sa dynamickej stránke novej Kie Sportage povenujeme trochu dôkladnejšie.
Najsilnejší a najsebavedomejší Kodiaq je bez pochýb jedno z najlepších áut aké má koncern VW momentálne v portfóliu. Užijete si s ním veľa zábavy a pritom je stále poctivým rodinným ochrancom.
Kia Niro predchádzajúcej generácie je na niektorých trhoch predajnou jednotkou spomedzi všetkých modelov výrobcu. Generačne sa však podstatne zlepšilo, čo z neho očakávane spraví lídra aj v ďalších regiónoch, možno i u nás.
Len sa pozrite, kam dospelo 25 rokov vývoja modelu S8. Luxusná limuzína nebola nikdy tak zábavná ako práve dnes, a pritom tak dominantná všade, kde sa objaví.
POJAZDNÁ SUPER POWERBANKA. Marketingové slogany sú jedna vec, no ako si trakčný akumulátor v plug-in hybridnom SUV poradí so skutočným odberom energie elektrickými spotrebičmi? A čo s dobíjaním iného akumulátora v elektrickej motorke?