Testy
Každý týždeň testujeme niekoľko vozidiel, aby sme vám pravidelne prinášali testy tých najhorúcejších noviniek, ale aj celkom bežných modelov, ktoré môžete kupovať aj ako jazdenky.
Aktuálna generácia stredne veľkého kombi Volvo V60 má svoje dni už zrátané a čakáme, kedy príde jej nástupca. Napriek tomu sme zisťovali, čo vie ponúknuť a aké sú jej kvality. Autá vedia zrieť ako víno a pred generačnou výmenou bývajú najlepšie.
Máloktorá automobilka kombinuje luxus, bezpečnosť a veľkú vnútorný priestor tak ako Volvo v modeli V90. Spojenie so silným benzínovým motorom prináša nové zážitky, na ktoré sa ľahko zvyká.
Testovanie prebieha kuriózne: volant je na oboch stranách interiéru a medzi vodičmi je čierna plachta.
Súperí so silnými hráčmi triedy úžitkových áut, ako sú Ford Transit, Citroën Jumper, Fiat Ducato či Peugeot Boxer.
Pokiaľ by ste hľadali vozidlá, ktoré sa neboja terénu a pohon všetkých kolies nemajú iba na to, aby si poradili so snehom, určite natrafíte na dnešných duelantov. Obaja pôsobia v segmente dosť dlho na to, aby mali svoje skúsenosti, ktorými oslovujú potenciálnych klientov.
Ak chcete dnes zaujať, musíte byť kontroverzní. Najlepšie je, ak ste free, cool a in. A nezabudnite byť aj trocha retro. Pozitívna energia vám pri Suzuki Ignis rozhodne nebude chýbať.
Volkswagen má v ponuke vozidlá, ktoré vedia pokryť aj tie najmenšie medzierky na trhu. Do tejto kategórie patril aj model Passat CC, premenovaný na CC a teraz premenovaný na Arteon. Jeho cieľovou skupinou sú ľudia, ktorí si potrpia na priestor, imidž a spoľahlivosť.
Opel Insignia sa dočkal novej generácie po ôsmich rokoch a s ňou prichádzajú očakávania, že nadviaže na úspech svojej predchodkyne. Či sú oprávnené, sme sa presvedčili v prvom teste verzie GS, teda Grand Sport s turbodieselovým motorom 2.0 CTDi.
Vedro vody potom nahradili cigarou na palubnej doske. Obstálo nové Audi A8 aj v tomto netradičnom teste?
Zatiaľ posledné kupé Škody žilo roky v tieni pre svoj „neurodzený“ pôvod. Lenže klasické sto dvadsiatky z našich ulíc miznú a čas ukazuje, že charakteristický predok môže vyvolávať v kombinácii so splývajúcou zadnou časťou príjemné estetické pocity aj v prípade modelu, ktorého východiskový typ vznikol vo viac ako 2 miliónoch kusov. Rapid navyše jazdí oveľa lepšie, než si väčšina ľudí myslí.