ŠÉF VOLKSWAGENU: Bude sa šetriť! Značky ako Škoda a Seat majú využívať viac spoločných dielov
Umožní to prechod na elektrické vozidlá.
Vydané Text: Peter Orosz
Tieto značky sú pritom zodpovedné až za 80 percent dodávok celého koncernu. V takom objeme by menej komplexné kombinácie motorizácií a výbav **mohli pomôcť zvýšiť efektívnosť výroby až o 20 percent.** Príkladom efektívneho fungovania môže byť platforma MEB, ktorá je dnes základom modelov VW, Audi a Škoda.
> VW Group dúfa, že jej hlavné mainstreamové značky budú zdieľať továrne, komponenty a mnoho ďalšieho, vďaka čomu bude vývojový a výrobný proces nákladovo efektívnejší.
Keďže sa elektromobily stávajú svojou batériou, elektromotorom, obrazovkami a softvérom čoraz viac podobné, automobilky sa budú musieť zamerať na dizajn, ktorým odlíšia svoje produkty. Elektromobily predstavujú významnú zmenu v tomto odvetví, pretože **znižujú zložitosť výrobného procesu a zjednodušujú zostavy pohonných jednotiek.** Predstavený koncept zdieľania komponentov pod jednou strechou nie je žiadnou novinkou, ale v kombinácii s prechodom na EV (elektrické vozidlá) otvára výrobcom automobilov nové možnosti.
Ecomoto, Elektro, Elektromobil, Ev, Headlline, Koncern Volkswagen, Meb, Rozhovor, Seat, Škoda, Thomas Schäfer, Volkswagen Ceo, Vw
Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!
Inzercia