Typický majiteľ Škody Octavie Scout má zarábať 5-tisíc v čistom. Prečo je to tak?
Nová Skoda Octavia Scout mieri veľmi vysoko, chce osloviť vyššie príjmové skupiny.
Vydané Text: Erik Stríž


Motor | 1.5 TSI | 1.5 TSI mHEV | 2.0 TSI | 2.0 TDI | 2.0 TDI | 2.0 TDI |
Max. výkon | 110 kW (150 k) | 110 kW (150 k) | 140 kW (190 k) | 85 kw (116 k) | 110 kW (150 k) | 147 kW (200 k) |
Max. krútiaci moment | 250 Nm | 250 Nm | 320 Nm | 300 Nm | 360 Nm | 400 Nm |
Pohon | predný | predný | 4×4 | predný | 4×4 | 4×4 |
Prevodovka | manuálna | automat DSG | automat DSG | manuálna | automat DSG | automat DSG |



Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk