Str
U detí vo veku od 4 do 8 rokov sa môže len pomocou podsedáku znížiť riziko vážneho zranenia o 45%.
Opäť vám prinášame aktualizovaný prehľad dokumentov, ktoré by mali pri sebe nosiť motoristi. Niektoré sú povinné, iné iba odporúčané, a vždy to presne uvádzame.
Myslíte si, že keď ste skúseným šoférom, bez problémov by ste zvládli súčasné testy autoškoly, ktoré dostávajú mladí ľudia na záverečnej skúške? Pravda je, že väčšina našich čitateľov spraví tieto testy s nedostatočným výsledkom. Vyskúšajte sa, u nás je to zadarmo, bez reklamy a bez registrácie.
Všetky tri varianty modelu Sorento – hybrid, plug-in hybrid aj verzia so vznetovým motorom – využívajú výhody karosérie z pokročilej vysokopevnej ocele
Zvláštna formulácia v nadpise má svoje opodstatnenie. Alarmy Pandora totiž vášmu vozidlu popri nepriestrelnom zabezpečení môžu poskytnúť aj nové komfortné prvky, ktoré nikdy nemalo.
Nechystáte sa v zime jazdiť na svojom automobile? Dávate mu na pár týždňov či mesiacov pauzu? Pozrite sa, ako správne zazimovať auto. Na čo nezabudnúť?
Mnoho ľudí žije vo svojom alternatívnom svete, v ktorom akoby neplatili pravidlá, ktorými sa riadia ostatní. Škoda však vidí alternatívu inak. Octavia vo verzii 1.5 TSI poháňanej stlačeným zemným plynom CNG prináša alternatívu, ktorej chceme uveriť.
Povesť áut značky Renault s naftovým motorom nie je práve najpozitívnejšia. V nasledujúcom prehľade sa dozviete, aká je spoľahlivosť jednotlivých motorov dCi.
Slovenská legislatíva rozlišuje majiteľa vozidla a jeho držiteľa. Majiteľa považuje za prevádzkovateľa, zatiaľ čo držiteľom je v našom kontexte osoba, ktorá ho riadi a používa. Má to svoj význam napríklad pri uplatňovaní takzvanej **objektívnej zodpovednosti**, teda zodpovednosti za pokuty za porušenia predpisov v cestnej premávke. Ak vás na ceste odfotí radar, pretože ste jazdili požičaným autom rýchlosťou… Prečítať celé
Výrobcovia vyrábajú motory, ktoré slúžia dlho a počas veľkého kilometrového nájazdu. Lenže nie všetky aspekty reálneho používania možno simulovať počas vývoja, preto sa po najazdení 100- až 150-tisíc km či po 8 až 10 rokoch začnú prejavovať inak nepodstatné konštrukčné nedostatky.