Servis
EÚ chce v blízkej dobe klepnúť po prstoch neautorizovaným autoservisom. Ich práca viac nie je dostatočne kvalitná a pri moderných autách môže spôsobiť viac problémov ako úžitku.
Aj keď sa volá snímač rýchlosti, stará o viac funkcií v aute, než sa môže na prvý pohľad zdať.
Autá sú čoraz častejšie pripojené na internet. Automobilky v tom vidia nový spôsob, ako od zákazníkov získať peniaze.
Možno si myslíte, že keď vám na palubnej doske nesvieti žiadna kontrolka, je všetko v poriadku. Za zvýšenou spotrebou však nemusí byť iba nesprávny štýl jazdenia. Častejšia potreba tankovať môže poukazovať na oveľa vážnejší problém – zanesenie motora vášho auta karbónom. Ak tento problém nebudete riešiť, riskujete upchatie a poškodenie vstrekovačov. To môže mať za následok stratu výkonu a v horšom prípade zničenie komponentov palivového systému a ich potrebnú výmenu.
Máme radi tlačidlá! A SsangYong ich má rád tiež! Kedysi samozrejmosť, no dnes sa funkcie z tlačidiel presúvajú do displejov, čo mnohým časom lezie na nervy. Našťastie, Kórejci ešte majú zdravý rozum.
Toto je najhoršia oprava podvozka, akú sme videli – a to sme už na vlastné oči a na internete videli azda všetko.
Pokaziť vyhrievanie sedadiel je oveľa jednoduchšie, ako si myslíte.
Napriek enormnému úsiliu automobiliek predávať spoľahlivé autá sa ani tie najnovšie nevyhýbajú poruchám. Inak to ani nejde, automobil je predsa nesmierne komplikovaný stroj pozostávajúci z tisícov komponentov. Prieskum medzi reálnymi majiteľmi nových áut odhalil, aké problémy motoristov trápia najčastejšie.
Faktom zostáva, že v drvivej väčšine prípadov je to muž, kto v rodine zodpovedá za výber, absolvuje samotný nákup a taktiež prevzatie vozidla.
Karbónové usadeniny postupne a nenápadne negatívne ovplyvňujú rôzne parametre motora. Trpia na ne staré ale aj nové autá. Zašli sme sa špecialistami z Carbonclinic, aby sme sa ich spýtali, čo sa s tým dá robiť.