Inzercia
Inzercia
Inzercia
Inzercia
Inzercia
Inzercia
Servis
Prieskumu sa zúčastnilo viac ako dvetisíc vodičov z európskych krajín vrátane Slovenska.
Aj keď sa volá snímač rýchlosti, stará o viac funkcií v aute, než sa môže na prvý pohľad zdať.
Možno si myslíte, že keď vám na palubnej doske nesvieti žiadna kontrolka, je všetko v poriadku. Za zvýšenou spotrebou však nemusí byť iba nesprávny štýl jazdenia. Častejšia potreba tankovať môže poukazovať na oveľa vážnejší problém – zanesenie motora vášho auta karbónom. Ak tento problém nebudete riešiť, riskujete upchatie a poškodenie vstrekovačov. To môže mať za následok stratu výkonu a v horšom prípade zničenie komponentov palivového systému a ich potrebnú výmenu.
Napriek enormnému úsiliu automobiliek predávať spoľahlivé autá sa ani tie najnovšie nevyhýbajú poruchám. Inak to ani nejde, automobil je predsa nesmierne komplikovaný stroj pozostávajúci z tisícov komponentov. Prieskum medzi reálnymi majiteľmi nových áut odhalil, aké problémy motoristov trápia najčastejšie.
Faktom zostáva, že v drvivej väčšine prípadov je to muž, kto v rodine zodpovedá za výber, absolvuje samotný nákup a taktiež prevzatie vozidla.
Karbónové usadeniny postupne a nenápadne negatívne ovplyvňujú rôzne parametre motora. Trpia na ne staré ale aj nové autá. Zašli sme sa špecialistami z Carbonclinic, aby sme sa ich spýtali, čo sa s tým dá robiť.
Častokrát stačí použiť len zdravý sedliacky rozum. Napriek tomu sa stretávame s chybami, ktoré robia motoristi pri používaní klimatizácie v aute.
Podľa dozoru je metodika nedostatočná, úspešne na STK prechádza podozrivo veľa motoriek.
Podľa niektorých auto bez ťažného zariadenia ani nie je auto. Svojím spôsobom s tým môžeme súhlasiť, pretože automobil je v prvom rade dopravný prostriedok, ktorý má prepravovať osoby a náklad. Užitoční pomocníci však vyžadujú aj byrokratické úkony, investície a údržbu.
Japonská automobilka je dostatočne odhodlaná na to, aby pokračovala vo vývoji veľkých vznetových motorov aj napriek všeobecnému trendu ich suspendácie.