Inzercia
Renault Clio
PRVÁ JAZDA
Prvá jazda Dacia Duster: Opäť to dokázala! Teraz je ešte lepšia
Je modernejší, ekologickejší a lepšie vybavený, ale stále je to Duster so všetkými vlastnosťami, ktoré na ňom ľudia zbožňujú.
TEST
Vyskúšali sme skvelé auto, na ktoré motoristi zabúdajú! Teraz stojí menej než 15 000 eur
Mitsubishi Colt nie je ničím iným než premenovaným Renaultom Clio. A práve vďaka tomu ho môžeme automaticky zaradiť na vrchol segmentu.
Základná cena začína pod 15 000 eur Hybridný pohon čaruje s hodnotami spotreby palivaTEST Renault Clio Techno TCe 90: Ani najslabší motor nemusí byť zlou voľbou. Do mesta je ideálom!
Renault Clio vo výbave Techno s motorom TCe 90 je zlatou strednou cestou ponuky tohto modelu. Ponúka viac, než by ste čakali.
Zákazník za niečo málo cez 20-tisíc dostane slušné auto s primeranou dávkou techniky. Ako jazdí s najslabším trojvalcovým motorom?TEST Renault Clio E-TECH full hybrid esprit Alpine: Atmosférický motor a 4-stupňová prevodovka? Nedajte sa nachytať
Malý Renault Clio s technikou Formula 1? Áno, presne to je Clio E-TECH full hybrid vo výbave esprit Alpine.
Športová výbava odkazujúca sa na legendu Alpine mu dodáva osobitý charakter. Škoda, že podobný áut na trhu nie je viac.Predstavujeme Renault Clio: Francúzska evolúcia
Sex sells. A pri autách platí to isté, ak hovoríme o dizajne.
Nový Renault Clio je na pomery chladných plechov nezvyčajne sexi, ale presviedča aj vecnými argumentmi. Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 11/2023MAGAZÍN
SUCCESS STORY. História modelu Renault Clio
Renault Clio je stelesnením umu francúzskych konštruktérov vyrobiť auto, ktoré dokáže osloviť mladých aj starších, ženy aj mužov, a to naprieč dekádami. S príchodom najnovšej generácie si poďme najprv zaspomínať na to, čo znamenalo Clio kedysi.
Spomínate si na Renault Clio s motorom V6 v strede a pohonom zadných kolies? Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 10/2023JAZDILI SME V BELGICKU
Prvý test nového RENAULT CLIO: Takto to vyzerá, keď si dá výrobca záležať
Podľa výrobcu má až 80% času v meste prejsť na elektrinu, ide pritom len o hybrid. A na naše prekvapenie skutočne jazdí nevšedne dlho elektricky.
Zmenil sa dizajn prednej časti, ale interiér si zachoval pôvodný imidž aj ergonómiu. Nové Clio má však napriek nesporným kvalitám aj niekoľko menších nedostatkov.Fotogaléria k testu Renault Clio E-TECH (2024)
Podľa výrobcu má až 80% jazdy v meste prejsť na elektrinu, ide pritom len o hybrid. A na naše prekvapenie skutočne jazdí nevšedne dlho elektricky.
Zmenil sa dizajn prednej časti, ale interiér si zachoval pôvodný imidž aj ergonómiu. Nové Clio má však napriek nesporným kvalitám aj niekoľko menších nedostatkov.