Recenzia
Peugeot 308 SW GT 1.2 PureTech (2023)
Test Peugeot 308 GT kombi: Za krásnym dizajnom je dobrá obchodná ponuka a zábavná jazda
Peugeot 308 SW je asi najkrajšie kombi na trhu a zaujme obratnosťou a vôbec dobrými jazdnými vlastnosťami.
Horšie je na tom s ponukou priestoru v interiéri a v cene výbavy GT nám chýbajú niektoré dôležité položky. Podrobná tabuľka s technickými údajmi Peugeot 308 SW.TEST Hyundai IONIQ 5: Dizajnový návrat do minulosti priniesol techniku budúcnosti. Kde má zrkadlá?
Dizajnové retro a návrat veľkých luxusných hatchbackov. Presne to stelesňuje elektrický Hyundai IONIQ 5.
Ako fungujú jeho digitálne spätné zrkadlá? Spracovaním interiéru dobieha prémiovú triedu. Priestorom zase kategóriu SUV.TEST Hyundai IONIQ 6: S dôrazom na aerodynamiku a efektivitu dokáže tento elektromobil zázraky. Spotrebou sa mu nik nevyrovná!
Vyskúšal som si jeden z najefektívnejších elektromobilov na trhu. Jeho spotreba je dôkazom, že pokiaľ sa na efektivitu myslí, už pri prvých ťahoch ceruzkou, dajú sa robiť zázraky.
Hyundai IONIQ 6 svojimi tvarmi možno neosloví každého. Jeho elektrická sústava sa dá využiť aj na napájanie domu.TEST
TEST Peugeot 3008 HYBRID4: Tri stovky koní pod kapotou a elektromotor aj na zadnej náprave. Je to dobrá kombinácia?
Plug-in hybrid s výkonom 300 koní pozostávajúci z trojice motorov? Presne to je Peugeot 3008 HYBRID4.
Čo sú jeho pozitíva? Ako zvláda podvozok vyššiu hmotnosť plug-in hybridného pohonu?TEST Mercedes-Benz GLE 350de 4MATIC
Test Mercedes-Benz GLE 350de 4MATIC: S naftovým plug-inom sme prešli do Chorvátska a späť na pol nádrže
Vylepšený Mercedes-Benz GLE je vo verzii naftový plug-in hybrid 350de 4MATIC ohromujúce SUV. Spĺňa snáď všetky naše nároky na rodinné aj reprezentatívne biznis auto, honosný interiér je vítaným bonusom.
Ocenili sme jazdné vlastnosti i celkovú spotrebu, no najmä pracovný priestor pre vodiča. Nová GLE sa u nás predáva od 85-tisíc, 350de 4MATIC od 92-tisíc eur.PRVÝ TEST: Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance – Nová éra výkonu
Na chvíľočku zabudnime, že pod kapotou predchodcu bol burácajúci osemvalec a po jazde s novým AMG GLC nám nezostáva nič iné, ako zdvihnúť sánku zo zeme a uznať, že toto sme ešte nezažili.