Kia
Hyundai predstavil stratégiu do roku 2025: Ráta aj s lietajúcimi strojmi, robotmi i celkom novými typmi vozidiel!
Prvé fotografie novej generácie modelu Optima vyvolali na našom webe veľký záujem najmä zo strany čitateľov. Agresívnejší a modernejší dizajn nástupcu sa ľuďom očividne páči a mnohí netrpezlivo očakávali zverejnenie cien a dátumu o spustení predaja. **Posledné správy však naznačujú, že Kia Optima v Európe skončí a predávať sa bude na iných trhoch v USA a v Ázii.** Potvrdil to aj samotný… Prečítať celé
Na internete sa začali objavovať nové fotografie pripravovaného loga značky Kia. Zmenu identity by mala automobilka predstaviť oficiálne už v priebehu najbližších mesiacov a my sme zvedaví, aké zmeny prinesie. **Pôjde iba o oživenie vizuálu, alebo nám Kórejci ukážu aj novú filozofiu a smer, ktorým by sa chceli najbližšie roky uberať?** Len nedávno totiž došlo k radikálnej zmene… Prečítať celé
Automobilka KIA sa pomaly transformuje na značku, ktorej propagácia pripomína marketingové stratégie prémiových výrobcov. Najnovšie otvorila špecializovaný showroom priamo v bratislavskom nákupnom centre Aupark. Súčasťou showroomu je aj štýlová kaviareň či 3D konfigurátor.
Juhokórejská automobilka Kia, ktorú mnohí začali považovať za „tak trochu slovenskú“ pre jej výrobný podnik v Tepličke nad Váhom, zverejnila svoje obchodné výsledky za jedenásty mesiac tohto roka. Značke sa očividne darí.
Nové logo značky Kia prichádza v minimalistickej podobe a na vozidle, ktoré nás prekvapilo svojou odlišnosťou od súčasných modelov.
Od novej generácie vozidiel Kia Optima, ktoré sa na juhokórejskom trhu predávajú ako model K5, sa očakávalo veľmi veľa. Aj napriek tomu sú všetci milo prekvapení smerom, ktorým sa Kia vydala.
Keď sa ocitnete v plne vybavenej Kii Sportage, máte pocit, že k úplnej motoristickej spokojnosti vám už nič nechýba. Zisťovali sme, či to platí aj v prípade kombinácie s najsilnejším benzínovým motorom a automatickou prevodovkou.
Ako definovať spoľahlivosť automobilov? Metodika bude málokedy vyhovovať všetkým, ale porovnávaním miery poruchovosti sa dá odhaliť, či daná automobilka vyrába autá, na ktoré sa dá spoľahnúť alebo v nejakej oblasti pokrivkáva. Nový Consumer Reports 2020 porovnával automobilové značky práve podľa toho, aká je miera poruchovosti jej modelov. A z tohto súboja víťazne vychádzajú, neprekvapivo, japonské značky.
Značka Kia má vo svojej slovenskej ponuke dovedna päť automobilov, ktoré označuje ako ekologické, z nich štyri možno kúpiť so štátnou dotáciou 8- alebo 5-tisíc eur.