Interview
ROZHOVOR
Martin Jahn zo Škoda Auto: Budeme ponúkať spaľovacie autá, kým to bude legislatívne možné; ale racionálne plánovať sa dá iba na dva roky.
Otvorený rozhovor odpovedá na viaceré otázky o budúcnosti značky Škoda. Racionálne môžeme odhadovať budúcnosť na dva roky, prekvapuje Jahn v rozhovore pre denník Autoviny.sk.
Rozprávali sme sa o nástupe elektromobility, zmene na luxusnú značku, ale aj o tom, či je zmena spotrebiteľského správania dôvodom na zmenu obchodného modelu automobilky. Veľmi jednoznačne sa Jahn vyjadril aj o budúcnosti úžitkových vozidiel pod značkou Škoda.PREDSTAVUJEME
MAZDA AUTOGRAND: Ako sa podniká po 10 a 30 rokoch a ako získať zľavu 8-tisíc pri kúpe nového auta
Dnes sa podniká horšie ako pred 30 rokmi a elektromobily nepotrebujú servis. Vytrhnuté z kontextu pôsobia tieto konštatovania kuriózne, po prečítaní celých odpovedí však dobre porozumiete, čo nám ľudia z Mazda Autogrand chceli povedať. Trh sa mení, ale zodpovednosť v podnikaní pretrváva.
Mazda Autogrand oslavuje 10. výročie a Autogrand ako taký 30. To je dosť dlhý čas na bilancovanie i skúmanie perspektív. Autogrand prevádzkuje predaj a autorizovaný servis vozidiel značiek Mazda a Toyota.INTERVIEW
Spájame sa s klientmi / Rozhovor s Geraldine Ingham, riaditeľkou Range Rover
Geraldine Ingham sa tento rok postavila na čelo Range Rover v rámci vytvorenia jednotlivých značiek koncernu JLR. Zhovárali sme sa s ňou o najbližších plánoch a o tom, aké novinky pripravujú pre zákazníkov.
Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 12/2023ROZHOVOR / JUNIORSKÝ MOTOŠPORT
Má ambície, no najmä talent a odhodlanie stať sa majstrom Slovenska. 6-ročný Matias Baláž bilancuje rok v motošporte
Matias Baláž má vrodený zmysel rýchlo sa učiť, dosť silnú vnútornú motiváciu a výsledky, ktoré z neho robia budúcnosť slovenského motošportu.
V rozhovore sa pýtame na uplynulý rok a jeho otca Michala na perspektívy a výzvy toho nasledujúceho. Čo robiť, ak chcete Matiasa podporiť?Rozhovor
Jozef Szoke z Philip Morris: 29 rokov na cestách
Jozef Szoke (52) z Košíc je obchodníkom celým svojím srdcom. Je neustále na cestách, za volantom a medzi ľuďmi.
Vyštudoval síce strojarinu, svoju vysnívanú prácu však našiel v korporátnej spoločnosti na pozícii obchodný zástupca Philip Morris. Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 12/2023Fabien Goulmy z Renaultu: „Pracujeme na tom, aby ceny klesali!“
Fabien Goulmy je generálny riaditeľ spoločnosti Renault pre východný klaster. Na autosalóne IAA v Mníchove sme sa s ním rozprávali o novinkách značky Renault, o elektromobilite, cenotvorbe a ponuke produktov pre náš špecifický trh.
ROZHOVOR
Ako uvažuje muž stojaci za úspechom značky Rolls-Royce: Torsten Müller-Ötvös odchádza do dôchodku po nevídanom raste firmy
Rozhovor s množstvom prekvapivých odpovedí a detailov o tom, ako uvažuje muž stojaci za úspechom značky Rolls-Royce.
Sme tu iba preto, že nám naši klienti dávajú svoje peniaze. Sme ich služobníci, hovorí o prozákazníckom prístupe značky Torsten Müller-Ötvös.Európske služby / Ján a Jaroslav Holub zo Š-Autoservis
Rozhovor s predajcami vozidiel Škoda, ktorí na slovenskom trhu pôsobia už 30 rokov, uzatvárame na východe Slovenska, kde spoločnosť Š-Autoservis poskytuje okrem predaja a servisu aj širokú paletu ďalších služieb. Rozprávali sme sa s Jánom a Jaroslavom Holubovcami.
ROZHOVOR
Orlen je najrýchlejšie rastúcou sieťou čerpacích staníc
Na Slovensku pribúda čoraz viac čerpacích staníc v červeno-bielych farbách a s charakteristickým logom orla. Prevádzkuje ich medzinárodná skupina ORLEN, ktorá pod Tatry prináša kvalitné palivá so zameraním na komfort zákazníka pri návšteve čerpacej stanice. „Chceme sa stať dvojkou na slovenskom trhu,” hovorí Jan Suchocki, riaditeľ siete ORLEN na Slovensku.
5 otázok pre najväčších / Rozhovory so zástupcami OMV, Slovnaft, Shell a ORLEN
Predstaviteľom štyroch najväčších sietí čerpacích staníc na Slovensku sme položili rovnakých 5 otázok.