Konečne elektrické úžitkové auto, ktoré netreba šetriť. Poznáme slovenské ceny Fordu E-Transit9. apríla 2025 | Marek Lehmann
TEST: Alfa Romeo Junior Elettrica je ďalším „produktom“ od Stellantisu. Pôvod zakrýva len ťažko7. apríla 2025 | Peter Orosz
Jaguar Land Rover na chvíľu zatiahne ručnú brzdu a kvôli clám zastaví export do USA7. apríla 2025 | Ivan Kratochvíl
BMW s motorom z Volkswagenu? Táto M5-ka má srdce z Wolfsburgu, bývalý majiteľ bol šéfom VW…7. apríla 2025 | Marek Lehmann
Koniec GPS navigácii? Nová technológia vie, kde ste, a to aj bez signálu7. apríla 2025 | Eva Bednáriková
BYD Sealion 7 je luxus z Číny, za 50-tisíc eur dá európskej konkurencii výprask7. apríla 2025 | Juraj Hrivnák
Fanúšikom dotykového ovládania v aute nie je ani bývalý dizajnér Apple. „Je to nesprávne implementovanie technológie…“, hovorí. Dotykové ovládanie v aute má nečakaného odporcu. Na stranu ľudí, ktorí tejto technológii nefandia sa postavil bývalý dizajnér Apple.