V Ženeve sa okrem modelu V12 Vantage predstavil aj kabriolet na báze modelu DBS s plátennou strechou. Pod jeho prednou kapotou pracuje agregát 6.0 V12 s výkonom 380 kW (517 k). Viac pozornosti však právom pútal koncept s logom Lagonda.
Nie veľmi známa, no o to exkluzívnejšia, britská značka sa s automobilkou Aston Martin spojila po druhej svetovej vojne. V šesťdesiatych rokoch sa ale zdalo, že jej éra sa skončila. Avšak v malých sériách naďalej vznikali unikáty s týmto logom na báze techniky Aston Martin ako napríklad nizučký hranatý sedan Aston Martin Lagonda či štvordverový derivát modelu Virage. Definitívne ticho sa rozhostilo v polovici deväťdesiatych rokov, kedy to aj s materskou firmou nevyzeralo najlepšie. Vtedy však prišiel Ford a našťastie značku zachránil. Aj tieto časy sú už dávno minulosťou a Aston Martin je dnes v rukách kuvajtských investorov a podľa všetkého dobre prosperuje.
Plán na vzkriesenie Lagondy bol oficiálne oznámený v roku 2008. Reinkarnovaná značka chce zaujať predovšetkým klientelu hľadajúcu pohodlie a luxus, aby sa Aston Martin mohol koncentrovať na športovejšie modely. Materská firma v Lagonde vidí tiež možnosť expandovať na nové trhy. Preto nie je žiadnou náhodou, že prvou lastovičkou sa stalo práve SUV, ktoré je pre klientelu v Rusku, Ázii či Južnej Amerike určite zaujímavejšie, než krehký športiak. Šéf automobilky Ulrich Bez pritom Lagondu vidí ako: „Luxusné auto budúcnosti, ktoré kombinuje maximálnu účelnosť s novou formou a inovatívnou technológiou i materiálmi.“ Hoci koncept zo Ženevy má pod kapotou dvanásťvalec 6.0, pre sériový model sa pracuje na agregáte na bioetanol či hybridnom pohone.
Ambície hlavnej značky však nie sú o nič menšie. Do finálne vstupuje vývoj štvordverového kupé Rapide a predovšetkým ultimatívneho superšportu One-77. A to bude skutočná lahôdka. Pod ručne vyrábanou hliníkovou karosériou sa bude skrývať len tá najfajnovejšia technika a unikátne materiály. Inšpiráciou boli predovšetkým pretekové špeciály, napríklad zo seriálu DTM. To znamená karbónový monokok vyvinutý v spolupráci so špecialistom MTC, zavesenie kolies na dvojitých priečnych ramenách s pružiacim jednotkami typu pushrod. Tlmiče sú nastaviteľné a po prvý raz je tu použitá technológia nastavovacích ventilov Dynamic Suspension Spool Valve, ktorá sa dosiaľ nasadzovala len v pretekových automobiloch.
O pohon sa bude starať nový agregát 7.3 V12 so suchým mazaním umiestnený za prednou nápravou. Hoci nikto nepochybuje o kompetencii značky Aston Martin v oblasti motorov, pre tento projekt bol oslovený špecialista Cosworth. V porovnaní s motorom 6.0 V12, z ktorého novinka koncepčne vychádza, sa konštrukčnému tímu podarilo prekročiť hranicu 700 koní pri znížení hmotnosti o celých 25 %. Samozrejmosťou je modifikovaná šesťstupňová sekvenčná prevodovka s radením pod volantom, cez ktorú sa sila prenáša len na zadné kolesá. Pozornosti nemohli ujsť ani pneumatiky, ktoré dodáva Pirelli. Špeciálne pre One-77 vyvinutá špecifikácia P Zero Corsa má rozmery 255/35 ZR20 vpredu a 335/30 ZR20 vzadu. Proces spomaľovania budú mať na starosti karbónovo-keramické brzdy s vylepšeným chladením. Predpokladané dynamické parametre 1,5-tonového kupé sú maximálna rýchlosť vyše 320 km/h a akcelerácia z 0 na 100 km/h pod 3,5 sekundy.