Novinka R15 TDI sa verejnosti predstavila len desať dní pred prvými pretekmi v Sebringu. Audi sa, na rozdiel od konkurencie, stále drží otvoreného konceptu. Oproti predchodcovi R10 TDI pôsobí “er-pätnástka” ľahším a kompaktnejším dojmom. Svoj podiel má na tom aj nový motor V10 TDI s výkonom vyše 441 kW (600 k) a krútiacim momentom 1050 Nm. Napriek vyššiemu výkonu sa Audi modifikáciou vstrekovania a turbodúchadiel podarilo znížiť spotrebu a emisie. Pri vývoji bola vo veľkej miere použitá technológia počítačovej dynamiky kvapalín. Keďže Audi sa s novým autom sústredí práve na Le Mans, mohlo sa zamerať na špecifiká okruhu La Sarthe. Audi tam pricestuje s troma novými autami, dvojicu starých R10 TDI nasadí tím Colina Kollesa.