F1: Renault má problém

Finančná kríza upratuje v motoristickom športe už hodnú chvíľu. Ďalšou odchádzajúcou firmou je ING.
Vydané  Text: 
Vzhľadom na globálny ekonomický vývoj to nie je až také prekvapujúce. ING sa totiž už dávnejšie rozhodlo znížiť svoje sponzorské výdavky v F1 v roku 2009 o celých 40 %. Spoločnosť pritom nefiguruje len ako titulný sponzor Renaultu, ale objavuje sa tiež v spojení s veľkými cenami Austrálie, Turecka, Maďarska a Belgicka. ING vstúpilo do F1 vo veľkom štýle v roku 2007. Pre Renault to bol mimoriadne šťastný okamih, pretože so zákazom tabakovej reklamy prišiel o dovtedajšieho titulného sponzora Mild Seven. Rozsah aktivít, akými sa ING prezentovalo v spojitosti s tímom Renault a Formulou 1ako takou dával tušiť, že ide o vážny angažmán. Za plánované tri roky sa však situácia radikálne zmenila. ING ale svoje pôsobenie hodnotí úspešne. Prvé výsledky hovoria o tom, že len za prvý rok pôsobenia sa celosvetové povedomie o značke zvýšilo o 16 %. Rozpočtu Renaultu ale toto zistenie pramálo pomôže.







Inzercia