Dynamické línie štúdie Hyundai ix-onic, pôvodne však avizovanej ako HED6, navrhlo Európske dizajnové centrum značky v Rüsselsheime. Inšpiráciaˇpredovšetkým z Ingolstadtu sa ale nezaprie. Karoséria je dlhá 4,40 metra, vysoká 1,65 metra a široká 1,85 metra. Pôsobivý vzhľad kompaktného SUV akcentuje špeciálna trblietavá farba vytvárajúca vysoký kontrast a 21-palcové disky kolies. Okno piatych dverí je vyrobené z plastického materiálu Lexan, čo dovolilo jeho výrazné tvary a integráciu aerodynamických prvkov. Päťmiestny interiér ponúka kožené sedenie a obklady z horčíka. Pod kapotou je prepĺňaný agregát s priamym vstrekovaním benzínu 1.6 GDi s výkonom 125 kW (170 k). Pre zlepšenie hospodárnosti je k dispozícii tiež štart-stop systém. Poháňané sú všetky štyri kolesá prostredníctvom šesťstupňovej dvojspojkovej robotizovanej prevodovky.
Ďalšou premiérou bude trojdverové prevedenie modelu Hyundai i20. To je až na počet dverí zhodné s už predstaveným päťdverákom. Treťou premiérou je ekologická verzia modelu Hyundai i30 blue, ktorá sa bude vyrábať v Čechách. Táto verzia disponuje štart-stop systémom, ktorý sa dodáva k benzínovým motorom 1.4 a 1.6. Automobilka deklaruje pri agregáte 1.6 v priemere 7-percentnú úsporu pohonných hmôt.
Nový malý van No.3 z dielní automobilky Kia má v pláne redefinovať tento segment. V praxi to znamená nadpriemernú priestorovú ponuku pri celkovej dĺžke na hranici štyroch metrov, ktorú vizuálne umocní panoramatická strecha. Po stránke dizajnu ide o evolúciu súčasných motívov, ktoré prezentuje napríklad model Soul. O pohonnom ústrojenstve zatiaľ automobilka mlčí.