Víťazstvá pre Aston Martin nie sú nič nové, naposledy sa tím tešil minulý rok v kategórii GT1. Celkové víťazstvo však majú briti len jedno jediné z roku 1959. O 50 rokov neskôr sa to pokúsi zopakovať dvojica prototypov v najsilnejšej kategórii LMP1 v legendárnych farbách spoločnosti Gulf Oil. Auto vychádza z minuloročného vozidla Lola B08/60/Aston Martin, ktoré nasadzoval tím Charouz. Modifikované šasi poháňa rovnaký šesťlitrový dvanásťvalec z modelu DBR9. Toto auto dosiahlo na okruhu La Sarthe, kde sa jazdí 24-hodinovka, historicky najrýchlejší čas pre benzínové autá. V súboji proti naftovým gigantom Audi a Peugeot nahrávajú Astonu aj nové pravidlá, ktoré by mali zrovnoprávniť benzínové a dieselové prototypy. Jednu posádku bude tvoriť zohraná trojica tímu Charouz v zložení Jan Charouz, Tomáš Enge a Stefan Mucke. Aston Martin ďalej angažoval Darrena Turnera a Harolda Primata. Posledné šieste miesto je zatiaľ voľné. Továrenský tím tiež potvrdil, že s novým prototypom sa zúčasní aj všetkých podujatí Le Mans Series. Vozidlá kategórie GT tak ostávajú voľné pre súkromníkov, Aston Martin je pritom zatiaľ jediný výrobca, ktorý má aktuálne v ponuke auto v špecifikácii GT1, GT2, GT3 aj GT4.