Trojkolka Slingshot nie je lacnou alternatívou ku štyrom kolesám, je to extrakt súčastí potrebných pre radosť, zbavený akýchkoľvek zbytočností. Jej kľúčovým parametrom je hmotnosť, váži iba 771 kg. V boji s kilogramami jej významne pomáha, že pred úradmi sa tvári ako motocykel a tak môže vyjsť na cestu oprostená o všetko, bez čoho si súčasný automobil už ani nevieme predstaviť. Má však volant, dve sedačky vedľa seba, aj náznak karosérie, tak ju s prižmúrením oboch očí za auto považujme.
Srdcom stroja je štvorvalec Ecotec z produkcie GM, dosahujúci z objemu 2,4 litra výkon 129 kW (175 k) pri 6 200 1/min a krútiaci moment 225 Nm pri 4 700 ot./min. Naň nadväzuje päťstupňová mechanická prevodovka, spriahnutá so zadným kolesom priemeru 20“ pomocou ozubeného remeňa zosilneného uhlíkovými vláknami. ![68D9FOBN-7Q](http://img.youtube.com/vi/68D9FOBN-7Q/0.jpg)
Slingshot sa zrodil pre zákruty, má dĺžku len 3 800 mm a rázvor 2 667 mm, no šírku 1 970 mm a výšku 1 318 mm. O výške ťažiska viac napovedá aj svetlá výška iba 127 mm. Dômyselnej konštrukcii zodpovedá aj predná náprava s kovanými diskami priemeru 18“, zavesenými na dvojitých priečnych ramenách kovaných z hliníkovej zliatiny.
Výbava je sparťanská, tvorí ju vode odolný informačný systém s displejom, cúvacia kamera a prekvapivo i audio systém, dokonca so šiestimi reproduktormi. Vodičovi ale uľahčuje prácu so strmo sprevodovaným riadením posilňovač, pri brzdení mu pomáha ABS a v prípade núdze sa dokonca môže spoľahnúť aj na stabilizačný systém.