Dosiahnutie synergií medzi oboma organizáciami a optimalizácia nákladov: toto je jeden z dvoch oficiálne uvedených dôvodov, prečo bol do čela športových divízií Peugeotu a Citroënu dosadený jeden manažér. Netajíme sa dojmom, že to zaváňa protikrízovým opatrením….
Druhý dôvod už znie trochu konštruktívnejšie: zaručiť úspech oboch značiek v športových disciplínach, ktorých sa zúčastňujú. To v praxi znamená, že Citroën pôjde po ďalšej dominancii a titule svetového šampióna seriálu WRC a Peugeot sa pokúsi uspieť na horúcom asfalte vytrvalostných pretekov, korunovanej samozrejme legendárnou dvadsaťštyrihodinovkou Le Mans.
Novým riaditeľom oboch športových divízií sa stal Olivier Quesnel (58). Tento manažér bol od 1. januára 2008 šéfom divízie Citroën Sport, má však podstatne bohatšie skúsenosti: okrem iného pracoval po boku Jeana Todta v tíme Peugeot Talbot Sport, ktorý vznikol v roku 1980.