Prvá verzia, v ktorej sa systém štart/stop aplikuje, je Fiat 500 s benzínovým motorom 1.2 a robotizovanou prevodovkou Dualogic. Automatické vypínanie a zapínanie motora, ktoré pomôže ušetriť pohonné látky a znížiť emisie CO2, sa postupne dostane do ďalších motorických variantov v priebehu roka 2009.
Bosch prispôsobil štartér podstatne častejšej aktivite výrazným zosilnením a k celému technologickému balíku pridáva aj riadiacu jednotku. Vo Fiate 500 jeho systém funguje tak, ako to už poznáme napríklad z automobilov značky BMW: keď sa zastavíte napríklad na semaforoch na červenej a vyradíte do neutrálu, motor sa automaticky vypne. Len čo znovu zošliapnete spojku s úmyslom zaradiť rýchlosť a vyraziť, motor sa automaticky naštartuje.
Technológia štart/stop má v časoch, keď sa striehne na každý deciliter spáleného paliva a každý gram vypusteného oxidu uhličitého, veľký význam. Podľa spoločnosti Bosch bude vraj do roka 2012 každé druhé nové vozidlo vybavené touto technológiou.