Len týždeň mal cirkus svetového šampionátu v rely na presun z Barcelony na francúzsky ostrov Korzika. Asfaltový povrch zostal, cesty sú tu však predsa len iné.
Okolie hlavného mesta ostrova Ajaccio je totiž výrazne viac stiesnené než letoviská pri Barcelone. Úzke cestičky sa tu kľukatia do hôr, za čo si toto podujatie vyslúžilo prezývku „rely 1000 zákrut“. K tomu sa pridáva ešte aj malá šírka vozovky, ktorá neodpúšťa chyby. Kto si nejakú dovolí, ihneď skončí v múriku alebo v kríkoch pod cestou.
Svet rely je v súčasnosti zmietaný neistotou okolo nového promotéra šampionátu. Ten súčasný má zmluvu len do roku 2010 a FIA sa s tendrom na nového nejako zvlášť neponáhľa. Zainteresované automobilky už prejavili svoju nevôľu. Jedinou istotou vo svete WRC tak zostáva Sebastien Loeb.
Po suverénnom double v Španielsku sa podobný výsledok od továrenských Citroënov očakával aj na Korzike. Opäť im to však chceli znepríjemniť Fordy, čo dal počas testov najavo Duval. Nakoniec ale prišiel vlastný gól od Citroënu, v tretej rýchlostnej skúške fatálne rozmlátil svoj C4 Sordo. Na druhé miesto tak poskočil Hirvonen pred Duvalom. Belgičan bol síce rýchlejší, no bolo nad slnko jasnejšie, že Ford nebude váhať pri uplatňovaní tímovej réžie. O ďalšie body sa naháňali Subaru, Stobartove Focusy, Suzuki a Aava na Citroëne.
Sobota výraznejšie neprehovorila do najlepšej trojice. Loeb stále pohodlne viedol, Duval bol väčšinou najrýchlejší z Fordov aj napriek problémom s radením. Prekvapivo dobre sa držal Latvala, naopak zákernosť korzických cestičiek si vyskúšali Andersson na Suzuki a Mikkelsen na súkromnom Forde.
Tretí deň pretekov sa začal zle pre Hirvonena, ktorý trafil jamu a musel meniť koleso počas rýchlostnej skúšky. Stálo ho to tri miesta, no Duval aj Latvala sedlali koňa rovnakej značky. V praxi to znamenalo pár teplých slov a obaja na chvíľku pustili plyn. Jediný teoretický problém menom Petter Solberg v nasledujúcej rýchlostke dostal tiež defekt a padol za Fína. Podobným spôsobom prišiel k bodu aj Matthew Wilson v súkromnom Focuse, ktorému uvoľnil pozíciu nováčik v tíme Subaru Brice Tirabassi. Loebo 46. víťazstvo v kariére to však nijako neovplyvnilo.
Rallye de France – Tour de Corse 10.10. – 12.10.2008 – výsledky1.**Sebastien Loeb**Citroen Total WRT C4 WRC**3 hodiny 42 min. 58,0 s**2.**Mikko Hirvonen**BP Ford Focus RS WRC 08**+ 03 min. 24,7 s**3.**Francois Duval**BP Ford Focus RS WRC 08**+ 03 min. 31,6 s**4.**Jari-Matti Latvala**Stobart VK Ford Focus WRC 07**+ 03 min. 37,5 s**5.**Petter Solberg**Subaru WRT Impreza WRC 2008**+ 05 min. 35,4 s**6.**Chris Atkinson**Subaru WRT Impreza WRC 2008**+ 06 min. 10,4 s**7.**Urmo Aava**PH Sport Citroen C4 WRC**+ 07 min. 25,2 s**8.**Matthew Wilson**Stobart VK Ford Focus WRC 07**+ 09 min. 02,2 s**9.**Mads Ostberg**Adapta Subaru Impreza WRC**+ 09 min. 13,3 s**10.**Barry Clark**Stobart VK Ford Focus WRC 07**+ 13 min. 38,3 s**
Priebežné poradie WRC 2008**MS jazdcov**1.**Sebastien Loeb**1062.**Mikko Hirvonen**923.**Dani Sordo**594.**Chris Atkinson**455.**Jari-Matti Latvala**426.**Petter Solberg**407.**Henning Solberg**228.**Francois Duval**229.**Gigi Galli**1710.**Matthew Wilson**1311.**Urmo Aava**1312.**Federico Villagra**913.**Conrad Rautenbach**614.**Toni Gardemeister**515.**Andreas Mikkelsen**516.**P-G Andersson**417.**Jean-Marie Cuoq**218.Matt Rantanen219.**Juho Hanninen**120.**Sebastien Ogier**121.**Andreas Aigner**1**MS tímov** 1.**Citroen Total**1692.**BP Ford Abu Dhabi**1463.**Subaru**874.**Stobart VK M-Sport**625.**Munchi’s**226.**Suzuki**21