Úpravami zovňajšku, ktoré zároveň modifikujú prúdenie vzduchu okolo auta, má Lorinser ambície pripomenúť pôvodný pretekársky charakter auta z čias, keď ešte skratka „SL“ maximálne napĺňala svoj význam „Sport Light“ (športový ľahký).
Novým prvkom prednej časti je nárazník a integrovaný nástavec pod ním s troma obrovským otvormi na vstup chladiaceho vzduchu, vyplnené mriežkami v pretekárskom štýle a lištou spojlera visiacou zo stredu. Tej spodná hrana plynulo bez deliacich špár prechádza rovno do bohato dimenzovaných predných lemov blatníkov.
Na bokoch pridal Lorinser aj nové prahové nástavce s rozmernými otvormi pred zadnými kolesami. Ich kontúra ladí s líniou dverí, čo vozidlo opticky znižuje a približuje k ceste. Tento vizuálny efekt je navyše podporený aj fyzickým znížením podvozka.
Okrem zmenšenia svetlej výšky sa u Lorinsera postarali o zlepšenie jazdných vlastností aj ďalšími spôsobmi. Ak máte k dispozícii kvalitný asfalt, tak môžete oceniť nízkoprofilové obutie na exkluzívnych diskoch RS9, samozrejme širšie oproti pôvodnému (i keď, presný rozmer Lorinser neuvádza).
Keď sa presunieme k zadným partiám, upútajú nás tam dva prvky, ktoré výrazne menia decentnú povahu pôvodného dizajnu východiskového SL. Prvým z nich je nárazník a integrovaný spojler pod ním, z ktorého zíva na svet obrovský difúzor so pretekársky štylizovanou výplňou, druhým sú po jeho po stranách do povetria mieriace dva páry okrúhlych koncoviek výfuku.
Ak čakáte správy o rozrastaní sa stáda koní pod kapotou, ešte musíte chvíľu vydržať, Lorinser na ňom práve pracuje. Vyšperkovanie exkluzivity a športovosti interiéru rozličnými doplnkami však ponúka už dnes.