Automobil predstavený v Paríži pracuje s koncernovým hybridným pohonom HYmotion4, ktorý kombinuje dvojlitrový diesel s výkonom 120 kW (163 k) poháňajúci predné kolesá s elektromotorom s výkonom 27 kW (37 k) poháňajúcim zadné kolesá, celkovo je k dispozícii až 500 Nm. Táto technológia umožňuje aj jazdu na elektrický pohon. Šesťstupňová prevodovka je robotizovaná a ponúka viacero prednastavení radenia. K ďalšej úspore prispieva štart-stop systém.
Automobil predstavuje viacero zaujímavých riešení ako napríklad spodnú časť zadných dverí sklopnú smerom dole, ku ktorej sa pridáva variabilná podlaha batožinového priestoru a mimoriadne jednoduchý mechanizmus skladania zadných sedadiel. Peugeot tu tiež predstavuje množstvo modernej elektroniky vrátane špecialít ako head-up displej s nastaviteľnými ovládacími tlačidlami, systém merania odstupu, systém monitorovania parkovacieho miesta a najmodernejšiu 3D navigáciu.
V zákulisí sa hovorí, že toto je náhľad nového člena rodiny 308, ktorý by mal byť krížencom SUV a rodinného vanu. Jeho oficiálne meno by sa malo niesť v duchu systému značky – 3008.