Hyundai naďalej znižuje emisie

Vývojové centrum Hyundai Powertrain R&D postavilo nový, štvorvalcový motor s objemom 1.6 litra, spaľujúci naftu.
Vydané  Text: 
Čistejší a výkonnejší diesel je určený pre kompaktné motorové vozidlá. Radový štvorválec, využívajúci druhú generáciu vstrekovania common rail, by mal priemerne využiť na svoju prácu 4,7 litra nafty na 100 km. Európska komisia sa určite poteší emisnej hodnote CO2, ktorá by mala byť 125g/km, čím by motor spĺňal emisné štandardy Euro4. Kórejci sú na informácie pomerne skúpi a výkon dieslovej 1.6 neuvádzajú. Prvé auto, skrývajúce pod kapotou nový motor, s označením U2, bude prichádzajúci model Hyundai i20, čím v ponuke doplní už známy agregát 1.4 CRDi s výkonom 66 kW (90 k). Na Európskom trhu by sa podľa odhadov malo auto objaviť koncom roka a bude ho vyrábať továreň Hyundai Motor v Indii.







Inzercia

Inzercia