Hamann Stallion Porsche 911 Turbo

Prestížny nemecký úpravca rozšíril stajňu modelu Porsche 911 Turbo až na 630 koní a pridal k tomu aj výrazné úpravy karosérie a modifikácie podvozka. Výsledkom je stovka za 3,3 sekundy a maximálka 359 km/h.
Vydané  Text: 
Porsche 911 Turbo naháňa bohabojnému ľudu hrôzu už svojimi štandardnými výkonovými parametrami 353 kW, resp. 480 k. U Hamanna však dokázali pomocou dvoch nových turbodúchadiel s variabilnou geometriou, športového filtra, kovového katalyzátora, nerezového výfukového potrubia a nového motormanažmentu vytrieskať z plochého šesťvalca typu Boxer s objemom 3,6 litra až maximálnych 463 kW, čiže 630 koní. Niet preto divu, že tomuto výrazne upravenému divochovi dali aj nové meno: Stallion (t.j. žrebec). Hamann Stallion je svojím spôsobom prakticky nový model, ak vezmeme do úvahy aj nie upravenú, ale doslova prerobenú karosériu. Tá zaujme na prvý pohľad výrazne nižšou strešnou líniou, ktorá sa dosiahla znížením okien a stĺpikov až o 8 centimetrov. Ďalšou markantnou zmenou sú namiesto klasických dverí krídlovité, otvárajúce sa diagonálne smerom od karosérie. Už letmý pohľad odhalí aj komplexne prepracovanú batériu spojlerov a nadstavcov zo všetkých strán vozidla. Zvýšený výkon a nižšia strecha prispeli k doslova senzačným hodnotám jazdných parametrov: Hamann Stallion pokorí stovku už za 3,3 sekundy a dosiahne ohromujúcu maximálnu rýchlosť až 359 km/h. Výrazné posuny vo výkonových a dynamických ukazovateľoch si vyžiadali aj úpravy podvozka so znížením svetlej výšky až o 20 mm. Samozrejmosťou je aj adekvátne obutie. Tým sú špeciálne trojdielne disky Hamann Edition Race, na ktoré tuner z nemeckého Laupheimu odporúča pneumatiky S1 Evo od svojho vývojového partnera Hankook, s rozmerom 245/30 ZR20 na prednú a 325/25 ZR20 na zadnú nápravu.







Inzercia

Inzercia