PSA sa bojí o svoj imidž

Francúzsky koncern vymyslel projekt nízkonákladového vozidla, ktoré chce predávať aj v rozmaznanej západnej Európe. Teraz sa však bojí o imidž svojich výrobkov značiek Peugeot a Citroën.
Vydané  Text: 
Druhý najväčší výrobca áut v Európe PSA Peugeot Citroën pracuje na novom automobile, ktorý by mal osloviť aj motoristov snažiacich sa čo najviac znížiť náklady na kúpu “približovadla”. Spoločnosť uvažuje tiež nad možnosťou vytvorenia samostatnej značky pre chystané nízkonákladové automobily, pretože sa obáva, že by sa mohlo poškodiť renomé tradičných značiek Peugeot a Citroën. Jej meno vedenie firmy hľadá aj medzi značkami, ktoré už sú vo vlastníctve koncernu, ako napríklad Talbot. Podľa denníka La Tribune koncern PSA postaví novú továreň v niektorej z rozvojových krajín sveta a odtiaľ bude dovážať výrobky do krajín západnej Európy, kde chce s nimi zabodovať v segmente lacných automobilov.







Inzercia

Inzercia