Výrazne bola prepracovaná hlavne predná časť, jemné úpravy sú aj vzadu. Štandardom sa stali 18-palcové disky kolies. Pod kapotou tróni nový šesťvalec 3.7, ktorý vznikol prevŕtaním pôvodnej pohonnej jednotky. Systém variabilného časovania ventilov VTEC teraz pracuje aj s výfukovými ventilmi, čo prinieslo nárast krútiaceho momentu o 20 %. Prepracovaná bola aj päťstupňová automatická prevodovka s manuálnym radením páčkami pod volantom. Podvozok dostal vyladenie viac zamerané na stabilitu a handling, systém pohonu všetkých kolies sa nezmenil.
V kabíne pracuje systém aktívneho rušenia hluku, ktorý potláča vybrané frekvencie prostredníctvom protisignálu z reproduktorov. Honda však zapracovala aj na tlmení. V oblasti bezpečnosti pribudli aktívne opierky hlavy, za príplatok je k dispozícii aj predkolízny systém a aktívny radarový tempomat. Komfort už beztak bohatej výbavy teraz zvyšujú vyhrievané zadné sedadlá a USB konektor.