Zmeny sú v podstate rovnaké ako pri modeloch Carrera a Carrera4, čiže silnejšie motory s priamym vstrekovaním benzínu, dvojspojková robotizovaná prevodovka a nový systém pohonu všetkých kolies PTM. Základnou pohonnou jednotkou je aj v tomto prípade šesťvalcový boxer 3.6 s výkonom 254 kW (345 k), alternatívou v modeli S je agregát 3.8 s výkonom 283 kW (385 k). Špecialitou modelu Targa ostáva presklená zasúvacia strecha, ktorá plynulo prechádza do tretích dverí. Porsche však pridalo novú elektricky ovládanú roletku. Tá dokáže zatieniť celé auto aj pri otvorenej streche. Verzie s pohonom všetkých kolies dostali systém Porsche Traction Management, ktorý rozdeľuje krútiaci moment cez lamelovú spojku. Prioritou však ostávajú zadné kolesá, ktoré sa môžu tešiť z mechanického samosvorného diferenciálu. Porsche tým na čas uzatvára práce na modelovom rade 911, úpravy špičkových verzii GT3, GT2 a Turbo budú teda nasledovať až neskôr.