Za projektom stojí inžinier a testovací pilot Jan Fatthauer, ktorý GT9 postavil na základe Porsche 911 GT3. Základ je pomerne výstižné slovo, pretože GT9 pripomína 911 len prednou časťou, zvyšok je tvorený rúrkovým rámom a vlastným karbónovo-kevlarovým šasi. Všetko je samozrejme aerodynamicky optimalizované. Vzadu sú integrované difúzory a auto má celkovú výšku len 1180 mm. Predné zavesenie je typu McPherson, zadná päťprvková náprava je okorenená odpružením typu push-rod. Tlmiče sú elektronicky nastaviteľné.
Pod kapotou sa skrýva štvorlitrový šestvalcový boxer s dvoma twinturbami, ktorý svoje slávne chvíle zažíval v zadnej časti predchádzajúcej generácie 911 Turbo. Samozrejmosťou sú rôzne modifikácie ako napríklad titánové váhadlá, kované piesty či unikátny identifikačný štítok z 24-karátového zlata. Výkonové maximum je 726 kW (987 k) a krútiaci moment sa šplhá až do 964 Nm. Auto sa dodáva buď so šesťstupňovou manuálnou alebo sekvenčnou prevodovkou. Obe vám poskladajú podľa želania. Samozrejmosťou sú keramické brzdy s parametrami 380 mm a 6 piestikov vpredu a 350 mm a 4 piestiky vzadu. Pneumatiky rozmerov 235/35 ZR 19 a 325/30 ZR 19 dodáva Continental. Na potešenia majiteľa majú garantovanú maximálku 410 km/h.
To, že toto číslo nie je len tak pre srandu králikov, dokazujú namerané dynamické parametre. Rýchlosť 100 km/h vám na displeji nabehne za 3,4 sekundy, po 8,2 sekundách idete 200 km/h a 16,4 sekundy znamená 300 km/h. Platí to pri sprevodovaní pre maximálnu rýchlosť 409 km/h, ktorú z auta Fatthauer vydoloval na ovále pri Papenburgu. Ak máte záujem a aspoň 498 000 eúr (15 002 748 Sk), poponáhľajte sa. V dielňach pri Dortmunde vznikne len 20 kusov.