Na model Logan sa popri novinke s menom Sandero akosi pozabudlo. Zástupca malého segmentu, ktorý sa u nás veľmi dobre predáva, však prešiel omladzujúcou kúrou a prichádza s novými cenami.
Model Logan sme spoznali pred štyrmi rokmi. Jeho misia bola vtedy jasná: zaujať zákazníkov nízkymi cenami a presvedčiť svojimi skrytými kvalitami. Získal si dokonca prívlastok priestorový zázrak, keďže ponúkal na tento segment nadpriemerné pomery v kabíne. Nový Logan prichádza s podobným cieľom. Pridal k tomu však trošku korenia v podobe nového vzhľadu. Nechýba modernizovaná predná časť, kde sa nachádza aj nové logo značky Dacia. V interiéri zákazníci nájdu palubnú dosku, ktorá sa nápadne ponáša na tú, ktorá sa objavila v novinke Sandero.
Logan 2008 narástol výrazne do dĺžky. Oproti predchádzajúcemu modelu mu konštruktéri pridali až 40 mm, čiže teraz je dlhý 4290 mm. Veľmi obdivuhodný údaj na tento segment nesie batožinový priestor: nový Logan ponúka podobne ako predchodca až 510 litrov prepravného objemu.
Ponuka motorov pozostáva z benzínových osemventilových jednotiek 1.4 MPI a 1.6 MPI, ktoré dosahujú výkon 55 kW (75 k), resp. 66 kW (90 k). V ponuke je aj modernejší agregát 1.6 16V (77 kW/105 k). Naftu spaľuje úsporný 1.5 dCi dostupný vo výkonových verziách 51 kW (70 k) a 62 kW (85 k). Nový Logan sa bude vyrábať v rumunskom Pitesti. Základná verzia s motorom 1.4 MPI je na našom trhu dostupná od 209 900 Sk.