Automobilka z Južnej Kórei sa totiž rozhodla spojiť elektromotor s agregátom spaľujúcim zemný plyn. Ten má objem 1,6 litra a je doplnený elektromotorom s výkonom 15 kW, ktorý čerpá energiu z nových lítiovo-polymérových batérii do LG Chem. Súčasťou systému je aj bezstupňová prevodovka CVT. Celý systém je zabudovaný do kompaktného modelu Elantra, ktorý sa v Európe nepredáva. Automobilka zatiaľ nezverejnila dynamické parametre, auto však vyprodukuje len 103 gramov CO2 na kilometer. Automobil je výsledkom viac ako desaťročného vývoja, v rámci ktorého Hyundai predstavil viacero konceptov a kórejskej vláde poskytol v rámci testovania vyše 2500 hybridných verzii modelov Getz a Accent. Elantra LPI HEV sa začne predávať v budúcom roku na domácej kórejskej pôde, export však nie je vylúčený. Hyundai tiež plánuje ďalšie hybridy v iných trhových segmentoch, napríklad strednej triede.