Primárnou funkciou konceptov je ukázať sa verejnosti, reálna jazda za volantom tak ostáva len v teoretickej rovine. To však neplatí pre model Aygo Crazy. Ako už napovedá samotné slovko „crazy“, ide o autíčko, s ktorým by sa naozaj dalo vyblázniť. Túto nákupnú tašku vážiacu len 1050 kg totiž poháňa prepĺňaný agregát 1.8 VVT-i uložený za prednými sedadlami v kabíne, ktorý dosahuje 147 kW (200 k). Navyše, vo výbave nenájdete žiadnych elektronických pomocníkov, chýba ESP, ABS či dokonca aj posilňovač riadenia. Krátke previsy na oboch stranách, výkonný motor a absencia elektroniky robí z Aygo Crazy mestskú motokáru. Maximálna rýchlosť vyše 200 km/h nie je až tak podstatná. Dôležitá je obratnosť, agilita a samozrejme zvedavé oči okoloidúcich.