Pre niekoho je BMW M6 Cabrio dokonalé auto. Pre iného je to len dokonalý základ pre ďalšiu prácu. Firma G-Power je z druhého súdka a prináša skutočný hurikán na cesty.
Agregát BMW M6 dostal totiž v jej dielňach neskutočnú posilovaciu kúru v podobe dvoch kompresorov. Výkon päťlitrového desaťvalca tak vyskočil na 467 kW (635 k) čo je nárast o 94 kW (128 k) oproti základnej verzii. Na každých päť valcov pripadá jeden remeňom poháňaný kompresor ASA T1-12, ktorého efektivita je až 80 % a využíva ich aj Alpina. G-Power limitoval plniaci tlak na 0,4 baru, no to zďaleka nie je maximum pre kompresory. Pre porovnanie upravené BMW M5 od G-Power pracuje s plniacim tlakom 0,7 baru. Samozrejmosťou je medzichladič stlačeného vzduchu. Upravená bola aj elektronika vrátane riadiacej jednotky prevodovky SMG. Napriek tomu, že auto váži približne 2 tony, z 0 na 100 km/h vystrelí za 4,6 sekundy a maximálnu rýchlosť drží elektronika na 320 km/h. Konštruktéri sa tak rozhodli pre pomerne vysokú hmotnosť, plátenú skladaciu strechu a aj životnosť pneumatík.
Vizuálna stránka G-Power M6 Hurricane nezostáva agregátu nič dlžná. Predný nárazník, na želanie z karbónu, dostal väčšie nasávacie otvory a účinnejší spojler. Bočné panely upravujú prúdenie vzduchu a tiež opticky znižujú auto. Súčasťou zadného nárazníka je karbónový difúzor. Leštené 21-palcové disky obúvajú pneumatiky Dunlop rozmeru 255/30 ZR 21 vpredu a 295/25 ZR 21 vzadu. Brzdy tiež stoja za zmienku, do masívnych 380-milimetrových kotúčov sa zahryzávajú osempiestikové strmene. M6 Hurricane sa dodáva s výškovo nastaviteľným podvozkom s deviatimi prednastaveniami.