SERVIS SSANGYONG

Servisná sieť SsangYong sa rozrastá

Samotné automobily SsangYong by vám neboli veľa platné bez adekvátnej servisnej podpory. Záujem o túto značku medzi predajcami narastá a nemusíte sa ani báť o dostupnosť náhradných dielov.

Vydané  Text: 

Pre mnohých zákazníkov je servisná sieť a dostupnosť náhradných dielov stále dôležitou témou pri rozhodovaní o značke ich budúceho štvorkolesového miláčika. V porovnaní s „domácimi“ značkami bojujú najmä tie ázijské s predsudkami o komplikovanom servise.

Záruka a servis

To však vôbec nemusí byť pravda. V prípade značky SsangYong až 70 % náhradných dielcov je dostupných do týždňa, ďalších 29 % je na európskom sklade dostupných do 10 dní a posledné 1 % je dostupné v Kórey do mesiaca. To znamená, že drvivú väčšinu opráv zvládnete úplne bez problémov.

Ďalej prichádza na rad otázka, ako často vlastne budete potrebovať návštevu servisu mimo klasických plánovaných servisných prehliadok.  Ak si odmyslíme nepríjemné scenáre ako nehoda či vandalizmus, SsangYong si za spoľahlivosťou svojich modelov stojí.

Takmer všetky spaľovacie modely majú štandardné záruku na 5 rokov alebo 100 000 kilometrov (podľa toho, čo nastane skôr), model Rexton ponúka záruku dokonca 5 rokov alebo 150 000 kilometrov a elektrický model Torres EVX má záruku dokonca na 7 rokov alebo 150 000 km.

Mnoho automobiliek sa chváli dlhou zárukou, ale po preštudovaní podmienok zistíte, že ide najmä o záruku na motor a prevodovku. V prípade modelov SsangYong pokrýva záruka všetko okrem bežných spotrebných dielcov ako sú filtre, žiarovky, lišty stieračov, brzdové obloženie, brzdové kotúče a podobne.

Dlhodobé vzťahy

Od nového vstupu značky SsangYong na náš trh v roku 2019 bolo cieľom značky mať stabilnú predajno-servisnú sieť, ktorá bude vedieť dlhodobo poskytovať požadované služby svojim zákazníkom na takej úrovni, aby sa tam radi vracali. Od začiatku sa dbalo na kvalitu nad kvantitou čo sa týka počtu prevádzok a procesy sa nastavili tak, aby bol SsangYong biznis pre dílera atraktívny a profitabilný.

Mnohí predajcovia za posledných pár rokov naozaj investovali nemalé finančné prostriedky späť do svojich prevádzok s cieľom zvýšiť zákaznícku spokojnosť a aj imidž značky.

Kde servisovať?

Servisná sieť SsangYong sa už rozprestiera naprieč celým Slovenskom. V tomto roku pribudli hneď dve nové exkluzívne predajne SsangYong pod záštitou spoločnosti Built, vďaka ktorej získal SsangYong zastúpenie aj na východom Slovensku. Sú to predajne, ktoré boli vybudované takzvane na zelenej lúke, slúžia výhradne značke SsangYong a sú vybavené najmodernejšou technikou a zázemím.

Pripravený je projekt na úplne nové predajno-servisné miesto v Žiline, kde spoločnosť Avion, jeden z prvých dílerov značky SsangYong na Slovensku, už aktívne rieši územný plán a stavebné povolenie. Ak všetko pôjde podľa plánu, v nových priestoroch privíta svojich zákazníkov najneskôr v roku 2026. Momentálne je tak na našom území 8 predajcov značky SsangYong, pričom každý je vybavený aj autorizovaným servisom.

  • V Bratislave zastrešuje značku SsangYong spoločnosť Fancar s.r.o.
    Sídlo: Trnavská cesta 51, Bratislava
  • V Trnave ide o Tanex s.r.o.
    Sídlo: Nitrianska 25, Trnava
  • V Trenčíne má SsangYong zastúpenie cez Auto MP, s.r.o.
    Sídlo: Bratislavská 1328, Trenčín
  • V Žiline sa vám o SsangYong postarajú v Avion s.r.o.
    Sídlo: Košická 4, Žilina
  • Južnú časť Slovenska obslúži predajca Autoextra s.r.o. v Zlatých Moravciach
    Sídlo: Továrenská 33, Zlaté Moravce
  • Banskobystrický kraj obslúži spoločnosť Kova s.r.o.
    Sídlo: Badín 3, Banská Bystrica (Badín)
  • Východ Slovenska pokrýva predajca Built s.r.o. v Košiciach
    Sídlo: Prešovská cesta 3461/42, Košice

S rastúcou popularitou automobilov SsangYong na Slovensku sa postupne rozrástla aj sieť predajcov a servisov. Ich aktuálny počet naplnil pôvodné plány, aj keď je možné, že časom pribudnú ešte dve až tri ďalšie predajné miesta.




Vždy som túžil pracovať s autami a tento sen sa mi splnil v tej najdokonalejšej podobe. A nevyužil som ho len na to, aby som sa mohol voziť po meste. Chcel som autám rozumieť a vedieť ich čo najlepšie ovládať. Tak som si ako prvé auto kúpil staré BMW 328i. Po rokoch úprav (auta aj šoféra 🙂 ) som s ním na Slovakia Ringu už naháňal oveľa novšie a silnejšie autá. Vždy ma fascinovala jazda na hrane a tak na okruhu trávim čo najviac času. Či už pre zábavu, alebo občas ako inštruktor. Autá nehodnotím len podľa infotainmentu a objemu kufra, ale najmä podľa charakteru, techniky a jazdných vlastností. Obľúbené autá? Toyota GT86, Mazda MX-5, BMW M3 a Porsche 911 GT3.