AKTUALITA

Nová generácia MG ZS Hybrid+ oficiálne odhalená. Jej technika je možno trochu prekvapivá

Koncern SAIC predstavil pre Európu navrhnutý nový crossover MG ZS Hybrid+ so známym benzín-elektrickým pohonom.

Vydané  Text: 

Povedomá štylistika? Alebo teda aspoň predná časť? Ak vám úplne nové MG ZS Hybrid+ pripomína nedávno predstavené SUV HS a na trh aktuálne uvedený malý hatchback MG3, tak to samozrejme nie je náhoda. Nástupca najpredávanejšieho modelu koncernu SAIC pochopiteľne kráča v stopách svojich súrodencov, to spojenie je však ešte hlbšie, ako by sa mohlo zdať. Kam tým mierime?

K faktu, že nové MG ZS Hybrid+ je síce relatívne veľký crossover, ale jeho technika pochádza zo spomínaného kompaktného modelu MG3.

MG ZS Hybrid+

Príbuzný trojky

Áno, MG ZS Hybrid+ má pod prednou kapotou ten istý benzínový atmosférický motor s objemom 1,5 litra. Produkuje identických 102 koní a maximálny krútiaci moment 128 newtonmetrov. Spaľovaciemu agregátu asistuje elektromotor naladený na 136 koní a 250 newtonmetrov, pričom v systéme nájdete ešte generátor s výkonom 45 kilowattov.

Vodič, respektíve posádka dostane systémových 195 koní, čo MG ZS Hybrid+ stačí na zrýchlenie z miesta na stovku za 8,7 sekundy.

MG ZS Hybrid+

Inzercia

Inzercia

Elektrická jednotka aj v tomto prípade využíva malý prídavný trakčný akumulátor s kapacitou 1,83 kilowatthodiny. Ostatné technické parametre, dynamiku a spotrebu však automobilka prezradí až o niečo neskôr. S blížiacim sa termínom uvedenia na trh.

Nové MG3 vstupuje na slovenský trh. Je lacnejšie ako hybridný Renault Clio i Toyota Yaris

Inzercia

Inzercia

To by sa malo stať koncom tohto roka, tipujeme október alebo november. Cenu nepoznáme, ale známa je v tejto chvíli základná výbava, ktorá bude bohatá.

MG ZS Hybrid+

Zákazníci bez doplatku dostanú diódové svetlá, zadné parkovanie senzory s kamerou alebo svetelný a dažďový senzor. Nič naviac vás nebude stáť ani bezkľúčové odomykanie a štartovanie, navigácia a 7-palcový digitálny prístrojový panel. Rovnako infotainmet s 12,3-palcovou dotykovou obrazovkou s integrovanou navigáciou. Za samozrejmosť máme brať i množstvo asistenčných systémov. V sérií budú i tie, ktoré nie sú povinné a u konkurencie sa za ne pripláca.

 







Inzercia

Inzercia