AKTUALITA
Slovenskí vodiči preferujú Hyundai i30. Jej predaj narástol o 60 %
Druhý polrok sa bude v Hyundai niesť v znamení príchodu viacerých atraktívnych noviniek.
Vydané Text: Eva Karolčíková
Od januára do júna 2024 odovzdal Hyundai slovenským zákazníkom 4 538 nových vozidiel. Získal tak 8,7 %-ný podiel na trhu a bol celkovo 4. najpredávanejšou značkou nových áut u nás. Značka výrazne bodovala u súkromných osôob, ktorí stoja až za 46 %-ami všetkých predaných vozidiel Hyundai v prvom polroku. Vďaka tomu sa stala kórejská automobilka 2. najpredávanejšou značkou nových áut u súkromnej klientely.
„Naj“ v prvom polroku 2024
V prvom polroku 2024 sa z Hyundai modelov darilo najmä i30-tke, ktorá si na konto pripísala až 2 045 registrácií. Bola tak nielen najpredávanejším vozidlom značky Hyundai, ale zároveň druhým najpredávanejším vozidlom na Slovensku celkovo.
Na konto si i30 pripísala aj ďalšie prvenstvo v portfóliu Hyundai. Jej predaj za prvých šesť mesiacov narástol v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka o vyše 60%. Podpísal sa pod to najmä dopredaj staršej a úspešný štart predaja modernizovanej verzie radu i30.
Najpredávanejším SUV-čkom značky Hyundai bol ku koncu júna Tucson s 850 registráciami, nasledovaný modelom Kona s vyše 400 registráciami.
Nový Bayon, Santa Fe aj špeciálny Tucson
Druhý polrok sa bude v Hyundai niesť v znamení príchodu viacerých atraktívnych noviniek. Od začiatku júla sa v predajniach začal objavovať modernizovaný crossover Bayon a v auguste sa očakáva príchod prvých kusov novej generácie Santa Fe. Na jeseň uvedie Hyundai na trh špeciálnu edíciu modelu Tucson, ktorý je oslavou 20. narodenín tohto obľúbeného SUV.