AKTUALITA
Transformácia známej siete čerpacích staníc: OMV má v pláne kompletnú obnovu v 7 krajinách
Korporátna identita OMV prejde v najbližších troch rokoch prerodom v siedmich krajinách: na Slovensku, v Rakúsku, Rumunsku, Maďarsku, Bulharsku, Srbsku a v Českej republike.
Vydané Text: Eva Karolčíková
Značka a dizajn prejdú kompletnou obnovou na všetkých kontaktných bodoch OMV. Od B2B (business to business) až po B2C (business to consumer). Nový dizajn sa postupne zavádza aj na približne tisícke čerpacích staníc OMV, ktoré každý deň obslúžia viac ako 650-tisíc zákazníkov. Nová identita značky bude zdobiť aj rýchlo sa rozrastajúcu sieť elektrických nabíjačiek eMotion. Počas troch rokov sa aktualizuje približne 1,5 milióna vizitiek. Zmení sa aj webová stránka skupiny OMV, ktorej nová podoba bude dostupná na new.omv.com. Dizajnovou transformáciou prejdú aj aplikácie OMV MyStation a eMotion, ktoré v strednej Európe slúžia viac ako miliónu používateľov.
„Základom našej práce v OMV Retail je udržať ľudí v pohybe. Naším cieľom je pokračovať v zjednodušovaní mobility a zlepšovaní služieb vďaka predvídaniu budúcich potrieb a očakávaní zákazníkov a vďaka ponuke radu inovatívnych, udržateľných a digitálnych riešení. Naša nová identita značky a slogan „Forward for Good“ zdôrazňujú stratégiu našej spoločnosti, cestu transformácie a ukazujú náš postoj, orientovaný na budúcnosť,“ hovorí Miriam Fellingerová, Retail Manager, OMV Slovensko.
Vizuálna identita z roku 1995 je aktualizovaná o komplexnú stratégiu značky a branding. Základným prvkom dizajnu novej značky je ikonický symbol, ktorý predstavuje smerovanie OMV ako integrovaného podniku v oblasti chemikálií, palív a energie, ktorý je ukotvený v udržateľnosti a cirkulárnosti. Predstavuje nepretržitý pohyb a pokrok, pričom stavia na svojom hrdom dedičstve a dláždi cestu zajtrajšku. Farby nového dizajnu značky jasne odkazujú na pôvod a históriu značky. Prispôsobenie základnej farebnej palety však nastavuje jasnejšie akcenty a ponúka odolnejší a moderný základ v digitálnej oblasti.