Nový model
Nové MG3: Malé auto s automatickou prevodovkou a zvlášť nízkou spotrebou
Už o niekoľko týždňov sa začne predávať MG3, ktoré ponúkne nízku spotrebu, automat a 7-ročnú záruku.
Nebezpečne vyzbrojený konkurent pre malé autá mieri k nám, koľko bude stáť?
Vydané Text: Redakcia (n)
MG odhalilo nový malý hatchback MG3. Tento priamy konkurent Škody Fabia, Toyoty Yaris či Kia Rio k nám dorazí na prelome mája a júna.
Ponúkne nízku spotrebu, podľa slov výrobcu nadštandardnú dynamiku a sedemročnú záruku.
Prevodovka je automatická a má iba tri stupne. Je to dané tým, že v rýchlostiach do 80 km/h by vozidlo malo jazdiť iba na elektromotor.
Inzercia
Usporiadanie celého hybridného systému potom umožňuje najrôznejšie režimy fungovania, pre užívateľov ale bude dôležitá spotreba.
Tá kombinovaná by mala byť 4,4 l/100 km.
Malé autá v ohrození?
Automobilka MG predstavila nový malý hatchback MG3 ešte na ženevskom autosalóne.
Celé označenie prezentovaného vozidla je MG3 Hybrid Plus, z čoho je zrejmé, že ide o hybridný automobil.
Čínsko-britská automobilka rozhodne nemá s týmto vozidlom malé ambície, pretože podľa tlačovej správy mieri vozidlo na najvyššie priečky predajnosti v kategórii podobne malých hatchbackov.
MG zatiaľ neoznámilo, koľko bude táto novinka stáť, čo bude celkom kľúčové.
Iba sotva by lojálny zákazník Škody či Toyoty prešiel k čínskemu výrobcovi, keby nebol motivovaný veľmi dobrou cenovou ponukou. Očakávať by sme teda mali veľmi rozumné čiastky, ale uvidíme.
Pokiaľ ide o ostatné stránky modelu, MG3 toho ponúka naozaj veľa.
Zaujímavý výkon strieda nevýhoda skromného batožinového priestoru
Predovšetkým je to hybridný pohon kombinujúci benzínovú tisícpäťstovku a dva elektrické motory.
Podobné usporiadanie poznáme z plug-in hybridu MG EHS.
Systémový výkon predstavuje nanajvýš 195 koní, čo umožňuje malému hatchbacku dosahovať pomerne zaujímavú dynamiku.
Šprint na 100 km/h prebehne za osem sekúnd.
MG3 je hatchback dlhý 4,1 m, takže to nie je celkom najmenšie auto.
Elektrifikovaný pohon si však vybral daň v podobe malého batožinového priestoru, ktorý ponúka iba 293 litrov. Fabia disponuje objemom 380 l.
Výbava má byť veľmi bohatá. Štandardom je dvojica displejov, navigácia alebo klimatizácia, vo vyšších výbavách nebude chýbať syntetická koža, parkovacie kamery, asistenčné systémy MG Pilot a ďalšie.
TEST Škoda Fabia Monte Carlo: Dôkaz, že Fabia by si zaslúžia verziu RS…