Proporcie nového BMW radu 4 Coupé sa od predchodcu BMW radu 3 Coupé značne odlíšili, na dĺžku narástlo o 26 mm (4 638 mm), rázvor sa predĺžil až o 50 mm (2 810 mm ako v súčasnom rade 3) a línia strechy sa znížila o 16 mm (1 362 mm), čo vytvorilo oveľa športovejšiu bočnú siluetu kupé. Zväčšil sa aj rozchod kolies, batožinový priestor má objem slušných 445 dm3.
Hmotnosť novinky je v porovnaní s predchodcom nižšia o 45 kg a medzi nápravy je rozložená v pomere 50:50. Ťažisko auta je pod úrovňou 500 mm a v ponuke BMW by malo ísť o úplne najnižšiu hodnotu vôbec. Línie výbav sú totožné s radom 3, teda Modern, Luxury a Sport, priplatiť si možno aj za balík M Sport.
Na začiatok sú pripravené tri motory. Vrcholom ponuky bude šesťvalec 435i s výkonom 306 koní a krútiacim momentom 400 Nm, ktorý dosiahne 100 km/h za 5,4 s (s xDrive za 4,9 s) a maximálnu rýchlosť limitovanú obmedzovačom na 250 km/h. Slabšou alternatívou je štvorvalec 428i s 245 koňmi a 350 Nm, akceleráciu na stovku stihne za necelých 6 sekúnd a najvyššiu rýchlosť opäť zablokuje obmedzovač na 250 km/h. Zatiaľ jediným dieselom a súčasne aj najúspornejšou verziou je 420d so 184 koňmi a 380 Nm. Štandardom je vždy šesťstupňová manuálna prevodovka a pohon zadných kolies, za príplatok sa bude dodávať 8-stupňový automat a k benzínovým motorom aj pohon všetkých kolies xDrive.
Na jeseň pribudne verzia 420i, 420d xDrive a dva naftové šesťvalce 430d (258 koní, 560 Nm) a 435d (313 koní a 630 Nm). Zatiaľ nie je nič oficiálne potvrdené, no s vysokou pravdepodobnosťou môžeme očakávať aj ostrú verziu M4. Premiéra radu 4 je naplánovaná na autosalón vo Frankfurte, predaj začne veľmi krátko po ňom.