Na vývoji spolupracovali aj inžinieri z oddelenia **Renault Sport F1**, čo je pri pohľade na drobca jasné okamžite. Nie je totiž zvykom, že by mestské autá mali karbónové doplnky, **predné a zadné prítlačné krídlo**, alebo sliky z monopostu Formula Renault 2.0.
Prvky z pretekárskych špeciálov však nenájdeme len na povrchu konceptu, ale aj v jeho útrobách. Tým najvýraznejším je integrácia systému **KERS** (Kinetic Energy Recovery System), ktorý rekuperuje tepelnú energiu z brzdenia, mení ju na elektrinu a uchováva v batériách. Celý systém vrátane batérie **váži 30 kg** a usadil sa na mieste druhého pasažiera, koncept je teda **jednomiestny**.
Stlačením tlačidla na pretekárskom volante dodá KERS takmer **6-násobný výkon (72kW)** oproti štandardnému Twizy (12,5 kW), vďaka čomu zvládne **šprint z 0 na 100 km/h za asi 6 sekúnd**. So špičkovým výkonom vystačí Twizymu energia na **14 sekúnd** a dosiahne maximálnu rýchlosť **110 km/h**, čo je na mesto viac ako dosť. Ak takýto výkon práve nepotrebujete, môže KERS poslúžiť ako generátor elektriny pre štandardný pohon.