Novinka z dielne Audi sa môže chváliť výkonom 411 kW (560 k), čo jej spolu s príplatkovým odblokovaním Pack Dynamic Plus dovolí dosiahnuť maximálnu rýchlosť 305 km/h. Za príplatok označený ako Pack Dynamic vám odblokujú maximálku 280 km/h a pokiaľ sa vám nechce priplácať, budete sa musieť uspokojiť s maximálkou 250 km/h. Aj to je však ďaľeko za všetkými rýchlostnými limitmi. A nemecké diaľnice už tiež nie sú to, čo bývali. Bez príplatku je však zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy.
To všetko z motora V8, do ktorého tlačia vzduch pod tlakom 1,2 bar dve turbá. Pre upokojneie agresívnych ekológov je k dispozícii aj technológia vypínania valcov, ktorá vie pri nízkej záťaži vypnúť štyri valce a prispieť tak ku kombinovanej spotrebe 9,8 l/100 km. Motor má v zálohe ešte aj krútiaci moment 700 Nm, ktorý sa na cestu dostáva cez 8-stupňovú automatickú prevodovku, pohon všetkých kolies quattro a aktívny športový zadný diferenciál. Výkon podfarbuje zvuková kulisa ovládaná klapkou vo výfuku, čo pridáva pár dráždivých decibelov navyše. V ponuke je aj možnosť výberu medzi klasickým alebo pneumatickým podvozkom či bežnými a karbón-keramickými brzdami. A tie by mali bez problémov zvládať krotiť enormný výknový potenciál vozidla, ktorý sa navonok prejavuje aj veľkými otvormi na nasávanie vzduchu či výraznými koncovkami výfukového potrubia.
šeb