Správy zo zákulisia oboch firiem podľa serveru autoevolution.com hovoria, že spoločná diskusia o nových modeloch sa zasekla. Neistá finančná situácia v Európe, ktorá výrazne ovplyvňuje hospodársky výsledok partnerov, stojí údajne za tým, že sa rozhovory minimálne na dva roky zastavia. Veľmi zle je na tom najmä francúzska strana, ktorú pre vysoké straty musí držať nad vodou vláda. PSA však údajne hľadá záchranu mimo starého kontinentu. Rozhovory s indickým priemyselným gigantom Tata sú vraj vo veľmi pokročilom štádiu. Indovia chcú od Peugeotu a Citroenu naftové motory, po ktorých je v Indii veľký dopyt, a tiež by vedeli využiť aj niektoré platformy koncernu. Ten by naopak využil Tatu pri formovaní svojej novej značky lacných automobilov. Indický koncern vlastní britských prémiových výrobcov Jaguar a Land Rover, ktorí využívajú naftové motory zo spolupráce PSA a Ford.
red