„Volkswagen Hyperdrive“, ako sa samotný stánok nazýva, bude fungovať ako veľká interaktívna scéna s filmovou projekciou, svetelnými displejmi a zážitok pre návštevníkov. Okrem nového modelu, ktorý bude predstavený v rôznych stupňoch výbavy, odprezentuje Volkswagen viacero rôznych noviniek ako verzie up!, CC, Beetle a viacero modelov z rady R-Line (celkovo predstaví VW 22 vozidiel), to všetko na ploche 2.763 m2.
Srdcom výstavy je „feature lab“, 30-metrová interaktívna zóna, ktorá spája reály život a multi-media prezentáciu vozidiel. Technológia laserového radaru podobajúca sa obrovskému tabletu dovoľuje návštevníkovi užiť si individuálny zážitok a produktové inovácie. Finálna zóna, na technológiu orientovaná „innovation cell“, prezentuje návštevníkom image Volkswagenu, jeho technológie a inovácie. Autosalón v Paríži otvorí svoje brány pre širokú verejnosť už 29. Septembra.